Poul Johansen Trading A/S

Suhner - Svært håndterbare emner

Pressemeddelelse   •   Jun 27, 2013 11:36 CEST

Svært håndterbare emner er ingen hindring for Suhners produkter …

Når man har mange operationer på et emne, er det tit besværligt at finde den rette bearbejdningsmåde for CNC-maskinen. Hvis der ydermere skal en bearbejdning på, som har en lavere cyklustid, så står CNC maskinbyggerne virkeligt foran et stort problem. SUHNER tilbyder:Bearbejdningsenheder opbygget som enkelt moduler, som kann arbejde fra alle retninger og kan placeres rundt om emnet. Oftest kan alle operationer køres i samme cyklus. Dette reducerer arbejdstiden til et minimum. Cyklustiden er uafhængig af antallet af operationer og størrelsen på emnet.. SUHNER tilbyder her et komplet og fuldendt program. Med sine forskellige fremføring og bearbejdnings systemer (Pneumatik, Hydraulik, CNC) såsom pinol- og slædeenheder, dækker man samtlige bearbejdningsprocesser ned til mindste detalje. Med VHM-værktøj har man i Aluminium en skærehastighed på over 300 m/min, ved fremføringshastghed på over 0,5 mm/under bearbejdning. Transfermaskine (Billede1) viser borestationen for en aluprofil med 11 boreoperationer. Komplet boretid er ca. 8 sek. Alt efter boretykkelse, så arbejder de enkelte boreenheder op til 12.000 min-1. Billede 2, viser en specialmaskine til fremstilling af kompositkomponenter til bilindustrien. 33 Spindler udfører 33 boreoperationer samtidig på mindre end 2.5 Sekunder. Til alle operationer, såsom bore, dreje, fræse, slibe, flydende boring, udboring m.m. og med afkølet værktøj kan man altid finde den rigtige SUHNER – enhed, der passer.

Mere information: Poul Johansen Trading, Øvangsvej 1, 4540 Fårevejle. Tel: 59 64 65 57

Poul Johansen Trading A/S er et uafhængigt handelsselskab med agenturer i Danmark for en række kvalitetsprodukter til anvendelse inden for automatisk montage.