Epson Danmark

SureColor SC-S80600-printeren leveres nu med Pantone-certificering

Pressemeddelelse   •   Nov 24, 2016 09:32 CET

10-farveprinteren SC-S80600 kan nu nøjagtigt gengive 98,2 % af PANTONEs helt dækkende farver.

Epson annoncerer, at deres avancerede SureColor-printer til kreativ skiltefremstilling, 10-farveprinteren SC-S80600, har opnået 98,2 % nøjagtighed i gengivelsen af PANTONEs helt dækkende farver1 under PANTONE MATCHING SYSTEM®, som evalueret og certificeret af Pantone.

Dette gør den til et overbevisende tilbud til skiltemagere, udviklere og eventarrangører, som ønsker garanti for, at de færdige skilte bliver præcis som de originale kunstværker.

Peter Ravnhøj, Country Manager, Epson Danmark, siger: "Alle ved, at Pantone er den ubestridte standard for farvepræcision. Så det at kunne bevise en 98,2 % nøjagtig gengivelse af Pantones staffagefarver er utroligt vigtigt for os. Dette giver SC-S80600 en stor fordel i sit felt og bør sikre kommende købere, at deres design vil se lige så godt ud i virkeligheden som på en computerskærm."

Epsons flagskibsmodel SC-S80600 med den seneste generation af Epsons dobbelte PrecisionCore TFP-printhoveder og de nye Epson UltraChrome GS3-blækformler er designet til at fremstille holdbare resultater i høj kvalitet ved høje hastigheder til de mest krævende skilte samt særlige anvendelser, hvor der kræves enestående resultater og livagtige farver.

1. Testet i 1440 x 1440 dpi med 36 arbejdsgange på ILFORD Nanosolvent Premium Photo Paper Gloss.

Epson er en globalt førende og innovativ producent med fokus på at overgå brugernes forventninger med løsninger til forskellige markedsområder som kontor, hjem, forretning og industri. Epsons produktudbud strækker sig fra inkjetprintere, printersystemer og 3LCD-projektorer til industrirobotter, smart glasses og sensorsystemer og er baseret på originale kompakte og energibesparende præcisionsteknologier.

Med den japanskbaserede Seiko Epson Corporation i spidsen har Epson Group mere end 73.000 medarbejdere i 91 virksomheder verden over og er stolte over at kunne bidrage til det globale miljø og til de samfund, gruppen opererer i.

Om Epson Europe

Epson Europe B.V., Amsterdam, er gruppens regionale hovedkvarter for Europa, Mellemøsten, Rusland og Afrika. Epson Europe opnåede med sine 1.700 ansatte i regnskabsåret 2013 en omsætning på 1.517 mio. EUR.