SXL Group

SXL Group – Din partner i Kina, nu med kontor i Danmark

Pressemeddelelse  •  2012-06-20 21:15 CEST

SXL Group har slået dørene op på det nordiske marked. Med nyetablerede kontorer i København og Stockholm kan SXL nu bistå nordiske virksomheder med at tage det første skridt i Kina samt hjælpe allerede veletablerede virksomheder med at udvikle deres aktiviteter på det kinesiske marked.

En stor del Skandinaviens små og mellemstore virksomheder har i dag en eller anden form for aktivitet i Kina. Trods deres meget forskellige erfaringer forbliver interessen for Kina stadig meget stor. "For vores nordiske kunder, er det meget vigtigt, at vi kommer tættere på dem. Tidligere har vi mødt vores kunder udelukkende i Kina, men nu ønsker vi at udvide og give mulighed for at arbejde sammen med kunden allerede i den indledende fase ", siger Mats Harneryd, som er ansvarlig for SXL Group i Norden. "Ved at komme ind på et tidligere tidspunkt, kan vi fungere som coach for nordiske virksomheder og hjælpe dem med at møde det kinesiske marked på den måde, der kræves for at skabe interesse og at bygge en bro over de kulturelle barrierer."

Fra vores hovedkvarter i Shanghai kan vi bl.a. levere markedsindtrængningsstrategier, industrirapporter, konkurrenceanalyser, forskellige typer af undersøgelser og et væld af supporttjenester, der forbedrer vores kunders online-tilstedeværelse mv. "Takket være ekspertisen og bredden i vores kandidatbank, kan vi tilbyde et bredt servicespektrum," siger Mats.

SXL Group’s innovative forretningsmodel sikrer kunderne en hidtil uset fleksibilitet kombineret med de nødvendige kompetencer og engagement. "Takket være vores unikke forretningsmodel, har vi hidtil haft 100 % kundetilfredshed," siger Mats og fortsætter: " I dag udfører vi projekter for virksomheder fra mere end 15 forskellige lande, og vores kundekreds dækker over alt lige fra mindre enkeltmandsvirksomheder til multinationale selskaber fra Fortune 500-listen. Vi ønsker at hjælpe de virksomheder, der har Kina på deres strategiske tegnebræt, og som ser Kina som en mulighed for at opnå deres mål. "

Ifølge Mats er SXL’s nordiske aktiviteter mere coaching end konsulentarbejde: "Eftersom det kinesiske marked i mange tilfælde nærmest er uhåndgribeligt, er det ofte meget vanskeligt for virksomhederne at vide, hvad de ønsker, eller endda hvad der er muligt. Derfor påtager vi os en mere coachende rolle, hvor vi agerer som sparringspartner - vi ønsker ikke at give virksomhederne en ordre, men det de hvad rent faktisk har brug for. For at gøre dette, har vi i de nordiske lande valgt en model, der går ud på at møde virksomheden med et åbent sind og give dem mulighed for at stille deres spørgsmål uden at føle at konsulent-uret tikker. "

SXL Group er en innovatør inden for Business Consulting Services i Kina og fungerer primært som partner for europæiske og amerikanske virksomheder, der allerede har eller ønsker at udvide deres aktiviteter i Kina. Vores forretningsmodel adskiller os fra andre rådgivningsfirmaer og giver os en betydelig konkurrencefordel mht. kvalitet/pris-forholdet og fleksibilitet. Dette skyldes at vores in-house projektledere har adgang til top 3 % af Kinas elitestuderende fra Kinas top 30 bedste universiteter. Disse toptalenter ansættes som Junior Associates og udvælges fra en talentpool bestående af mere end 3000 pre-screenede studerende, således at deres individuelle profil matcher netop den enkelte kundes behov og konsulentprojekt i Kina. Resultatet er et attraktivt prisniveau, en uovertruffen fleksibilitet og et resultatfokus, der ikke kan matches af nogen anden aktør på markedet i dag.

Er din virksomhed allerede i Kina, og ønsker I at udvikle jeres aktiviteter, har I netop besluttet at gå ind på det kinesiske marked, eller har I bare spørgsmål om Kina og ønsker at vide mere, så er SXL den oplagte partner på hele din rejse.

Kontakt os i dag for et uforpligtende møde, hvor vi kan tale om din virksomheds muligheder!

You haven't completed the steps for your Hosted Newsroom