Smageriet

Sydlandske konfirmationer er på mode

Pressemeddelelse   •   Feb 15, 2011 09:02 CET

I dag rejser vi til udlandet
Når konfirmationsmiddagen skal vælges, er det vigtigste, at det er noget, konfirmanden kan lide.
Man kunne derfor godt frygte, at det man får serveret er kedeligt og smagsløst. Men heldigvis er de unge mennesker i dag vant til at rejse til udlandet med forældrene, og der eksperimenteres ofte med spændende og eksotiske opskrifter derhjemme. Konfirmanderne er derfor vant til sydlandske retter og anderledes krydderier, som gør, at den klassiske danske tradition med 3 retter, ofte rejecocktail, kalvesteg og islagkage, efterhånden er blevet skiftet ud med mere specielle og spændende retter.

Unik og moderne konfirmation
Har man en søn eller datter, der skal konfirmeres i år, er det let at give dem en unik og sydlandsk inspireret konfirmation med smagsoplevelser, som vi kender fra vores ferier sydpå. Det moderne cateringfirma, Smageriet, tilbyder nemlig festmad, som er baseret på de skandinaviske favoritter, men er krydret med sydeuropæisk inspiration i form af surt, sødt, stærkt og aromatisk.

”Vi har erfaret, at de unge mennesker nu om dage er meget beslutningsdygtige, og vi tror på, at flere og flere af dem værdsætter kvalitet og sydlandsk inspireret mad”, udtaler Catharina Andersen fra Smageriet. ”Derfor har vi udviklet og sammensat nogle helt specielle retter, som vi er sikre på, vil falde i konfirmandernes smag, og der er lanceret et menukort kun til konfirmation”, slutter Catharina. Så er det bare om at vælge.

Læs mere på www.smageriet.dk, eller ring på tlf.: 70 15 10 30 for at få tilsendt menukortet.

For yderligere information, kontakt venligst:
Catharina Andersen
Marketingkoordinator