Mediaprovider A/S

Tegn abonnement på dine magasiner i App Store

Pressemeddelelse   •   Jun 21, 2011 09:27 CEST

Som den første spiller på det danske marked, er Mediaprovider A/S, der står bag Mobil, Zoom, Gear, iPhone Magasinet og media:mac klar med magasinerne i Apples App Store med abonnementsfunktion.

Nu er det slut med at skulle huske, når det nye nummer af Gear kommer på gaden i App Store. Fra i dag, kan du tilmelde dig subscription – som gør at du automatisk får leveret det nyeste nummer i din iPad.

- Muligheden for at tilmelde sig abonnement i App Store er en vigtig funktion – både for brugerne, men ikke mindst for leverandørerne af magasiner, lyder det fra adm. Direktør i Mediaprovider A/S Brian Dixen. Vi forventer os meget af muligheden for at abonnere på vores magasiner på denne måde og vi har faktisk fået et ikke ubetydeligt antal henvendelser på netop den funktion. Derfor er vi glade for at kunne tilbyde iPad-brugerne den funktion.

Også media:mac, som er det nye Apple-Magasin fra Mediaprovider A/S er nu på gaden i App Store. Dermed er Mediaprovider A/S det mediehus, der har flest magasiner i App Store. Foruden media:mac, så kan man også finde GEAR, Zoom, Mobil og iPhone Magasinet i App Store.

Som tidligere annonceret, kommer Mediaprovider A/S med yderligere to nye udgivelser inden 1. september. Sløret bliver løftet for disse magasiner meget snart.

Brian Dixen

Mediaprovider A/S