Thule Group

Thule introducerer børnecykelstol Thule Ride Along som en del af den nye kategori ’Active with Kids’

Pressemeddelelse   •   Aug 28, 2013 10:00 CEST

Med børnecykelstolen Thule Ride Along bliver det nu meget lettere at tage børnene med ud på en cykeltur. Stolen er designet således at barnet sidder sikkert og komfortabelt, samtidig med at den også er nem at installere og anvende. Lanceringen af ​​Thule Ride Along er en del af Thules investering i den nye produktkategori ’Active with Kids’.

Børnecykelstolen Thule Ride Along er udstyret med en quick mount funktion og kan hurtigt og nemt monteres bagpå cyklen. Beslaget monteres fra ydersiden med skruer og unbrakonøgle, hvor der er masser af plads. Monteringen er anderledes i forhold til størstedelen af de nuværende ​​børncykelstole på markedet, som normalt monteres med skruer på indersiden, hvor pladsen er begrænset. Når bøjlen er monteret på cyklen, klikker stolen på plads og er klar til brug.

Thule Ride Along er den eneste børnecykelstol, der tilbyder en polstret sele uden skarpe kanter, som kan gnide mod barnets hals. Selens højde og fodstøtte kan nemt justeres og sikrer, i kombination med den bløde polstring, at barnet sidder komfortabelt i stolen, som i sidste ende bidrager til en mere sikker og behagelig cyketur.

Under udvikling af Thule Ride Along opdagede vi, at det er meget normalt at stille cyklen op ad en mur, mens barnet er anbragt i stolen - noget som kan få barnets hænder i klemme. For at undgå dette, er Thule Ride Along den eneste børnecykelstol på markedet, som er udstyret med integreret beskyttelse - en form for vinger, som beskytter barnets hænder mod at komme i klemme. Vingerne skaber en afstand mellem muren og barnets hænder, og dermed reduceres risikoen for at barnet kan få en hånd i klemme.

Sidst men ikke mindst, er Thule Ride Along designet til at være den mest bekvemme og enkle børnecykelstol på markedet. Justering af stolen udføres med en hånd samtidig med at polstringen og selen er lette at fjerne og kan vaskes i vaskemaskinen. Selve beslaget til stolen er låst, således at risikoen for tyveri er betydeligt reduceret.

Fakta om Thule Ride Along:
Gennemtænkt, sikker og pålidelig børnecykelstol - perfekt til daglige udflugter og familieeventyr.

• Justérbar, polstret sele med maksimal komfort og sikkerhed.
  • Justérbar vippefunktion op til 20 grader med fem forskellige niveauer.
  • Justérbar stropper til ekstra komport og fleksibilitet, der muliggør ændringer efterhånden som barnet vokser.
  • Let at montere vha. quick mount udstyret, som passer til de fleste cykelrammer (28-40 i diameter til runde og 40-55mm til ovale rammer).
  • Børnesikre sikkerhedsseler med store knapper.
  • Vinger, som beskytter barnet når cyklen læner op ad en væg.
  • Aftagelig, vandafvisende og vaskbar polstring, som tilbyder to forskellige farvemuligheder ved at man vender vrangen ud.
  • Indbyggede reflesker og øget synlighed.
  • Låsbar med Thule One Key System (låse inkluderet)
  • Designet og testet til børn fra 9 måneder op til 6 år (max 22 kg)

Thule Ride Along vil være tilgængelig i butikker fra marts 2014.

Om Thule

Thule brandet blev etableret i Sverige i 1942. Under mottoet Bring your life tilbyder Thule et bredt sortiment af premium produkter, som forenkler transporten af dit grej, udstyr og ikke mindst dit barn på en sikker og elegant måde. Tagbagagebærere, cykelholdere, kano- og kajakholdere, tagbokse, tilbehør til fritidskøretøj, påhængskøretøj (heste, både mm.), snekæder, bagage -og cykeltasker eller produkter til børn i form af børnesæder og multifunktionelle vogne. Produkterne sælges på mere end 125 markeder verden over.

Thule er det største brand i Thule-koncernen.
Læs mere på www.thule.com