Thule Group

Thule SkiClick vinder den prestigefyldte ISPO Gold Award på ISPO 2014 i München

Pressemeddelelse   •   Jan 27, 2014 14:33 CET

Den nye og innovative skiholder Thule SkiClick, med ski-rem og opbevaringsfunktion, er blevet tildelt ISPO Gold Award på ISPO 2014, verdens førende sports messe i München, Tyskland.

"ISPO Gold Award, samt de priser, vi vandt sidste år på henholdsvis Eurobike, Interbike, Bike Expo og Outdoor Retailer, bekræfter vores evne til at udvikle innovative produkter til den spændende og hurtigt voksende sport og fritidsindustri. ISPO Award er en hård konkurrence i alle kategorier, så juryens beslutning er et godt kvalitet stempel”, udtaler Magnus Welander, administrerende direktør for Thule Group.

Hvert år vurderer en juryen hundredvis af produkter for at finde de bedste og tildele dem den prestigefyldte ISPO Gold Award. ISPO Award gør det lettere for både virksomheder, kunder og forbrugere at orientere sig blandt produkter i flere forskellige kategorier.

Thule SkiClick er udviklet til at hjælpe dig med at tage dine langrendsski til sporet hurtigt og nemt, samt opbevare dine ski bekvemt når de ikke længere anvendes. Thule SkiClick har forskellige anvendelsesområder: som ski-rack, for hurtig og problemfri transport af dit gear på din bil og som en ski-rem. Og endelig til opbevaring, Thule SkiClick kan monteres på en væg når de ikke er i brug.

Fakta om Thule SkiClick

• Let at bruge - hurtigt og nemt fastgjort til tagbagagebærer eller væg med et enkelt klik.
  • Sikker transport - takket være aflåst systemet.

Om Thule

Thule brandet blev etableret i Sverige i 1942. Under mottoet Bring your life tilbyder Thule et bredt sortiment af premium produkter, som forenkler transporten af dit grej, udstyr og ikke mindst dit barn på en sikker og elegant måde. Tagbagagebærere, cykelholdere, kano- og kajakholdere, tagbokse, tilbehør til fritidskøretøj, påhængskøretøj (heste, både mm.), snekæder, bagage -og cykeltasker eller produkter til børn i form af børnesæder og multifunktionelle vogne. Produkterne sælges på mere end 125 markeder verden over.

Thule er det største brand i Thule-koncernen.
Læs mere på www.thule.com