Radisson Blu Hotel

Totalrenoveret Radisson Blu i Malmø indbyder til kreative møder

Pressemeddelelse   •   Nov 12, 2010 09:31 CET

Det "nye" Radisson Blu Hotel i hjertet af Malmø har fået en ansigtsløftning til 80 millioner svenske kroner. Hotelværelserne er indrettet efter to nye koncepter, og i den populære konferenceafdeling har man skabt et helt nyt og inspirerende miljø.

Hotellet har siden åbningen i 1988 etableret sig som førstevalg for både forretningsrejsende og turister
i og omkring Malmø. Hotellet i Malmø har en beliggenhed som er ideell tæt på byens bedste shopping og København, bare 30 minutter væk.

New York-inspirerede lokaler på over 43 kvadratmeter
Den omfattende "make-over" inkluderer to nye koncepter for hotelværelserne. ”Natural Cool” er hotellets nye standardværelser, der er holdt i en lys og kølig skandinavisk stil. De nye business class værelser hedder "New York Mansion", inspireret af New York med luksuriøse detaljer og elegante
møbler med sort blank finish. Hotellets nye værelser er alle rummelige dobbeltværelser på mindst 43 kvadratmeter. Alle værelser har område med siddepladser og arbejdspladser, samt trådløst bredbånd og 42-tommer fladskærms-tv.

Flot og behageligt til kreative møder
Konferenceafdelingen på Radisson Blu Hotel i Malmø har også været igennem en komplet renovering.
Her har man skabt i alt 25 friske konference- og mødelokaler, hvor det største lokale har plads til 200 personer. Med et samlet areal på 1.750 kvadratmeter tilbydes der nu masser af muligheder for konferencedeltagere.
Detaljerne i lokalerne er nøje udvalgt og designet til at give konferencegæster den bedst mulige ramme. Der er bl.a. brugt farver, der inspirerer og belysning, der gør gæsterne opmærksomme og fokuserede. Selv møblerne er blevet udvalgt med stor omhu, både så de er smukke at se på, men også er behagelige at sidde i løbet af en lang dag. Alt for at maksimere din kreativitet!

Hotelfakta Radisson Blu Hotel Malmø
229 værelser og suiter
25 konference- og mødelokaler med en kapacitet på op til 200 personer i det største lokale
2 restauranter
1 fuldt udstyret fitnesscenter med mande- og kvindesauna
Parkering med direkte adgang til lobbyen

For yderligere information, kontakt venligst
Angelica Montez de Oca, Manager PR & Communication
+47 9488 1861, Angelica.Montez@Rezidor.com

Om Rezidor Hotel Group:

The Rezidor Hotel Group er en af de hurtigst voksende hotelvirksomheder i verden. Hotelgruppen har i dag flere end 400 hoteller i drift eller under udvikling med godt 86.300 værelser i over 60 lande.
Du kan blandt andet finde hoteller i Oslo, hoteller i København, hoteller i London, hoteller i Stockholm og hoteller i Gøteborg.
I Europa, Mellemøsten og Afrika har Rezidor følgende varemærker i sin hotelportefølje; Radisson Blu Hotels & Resorts, Regent Hotels & Resorts, Park Inn og Country Inns & Suites. Desuden opererer The Rezidor Hotel Group med goldpoints plusSM loyalitetsprogrammet for sine hotelgæster. Rezidor har indgået en global licensaftale med modehuset Missoni gældende udvikling og drift af en kæde med livsstilshoteller under navnet Hotel Missoni.

I 2006 blev Rezidor noteret på den svenske børs. Carlson Companies er den største aktionær.

The Rezidor Hotel Groups hovedkvarter er beliggende i Bruxelles, Belgien.

For yderligere information se venligst www.rezidor.com

Angelica Montez de Oca

Radisson Blu Hotels & Resorts