Travellink

Travellink lancerer nyt loyalitetsprogram

Pressemeddelelse   •   Jul 03, 2012 11:11 CEST

Nu er det også muligt at samle bonuspoint på fly, hotel og fly+hotelbookinger hos Travellink.

Kunderne får via optjente bonuspoint adgang til eksklusive tilbud,  og kan samtidig se købte rejser på medlemssiden og gemme informationer om dem selv og deres medrejsende.

"Endelig er en længe efterspurgt service blevet en realitet. Loyalitetsprogrammet er yderligere et skridt i retningen mod et mere personligt udbud. Fremover vil vores medlemmer kunne specificere udvalgte præferencer som afrejsested, favoritdestinationer etc., hvilket igen fører til, at vi kan tilpasse vores udbud til bedre at matche kundernes behov", siger Elisabeth Lindberg, Salgs – og Markedschef Privatrejser.

Kunder, der endnu ikke er medlemmer hos Travellink, kan nu registrere sig via Facebook Connect. Det indebærer, at alle nødvendige oplysninger hentes automatisk, og der kræves ikke nogen ny adgangskode.

Travellink er Nordens førende internetrejsebureau med virksomhed i Sverige, Norge, Danmark og Finland. Travellink har 3 virksomhedsområder: privatrejser, forretningsrejser og konference & event. Udbuddet består af 560 flyselskaber, 165.000 hoteller og for biler 5000 udlejningssteder i 80 lande. Travellink er en del af ODIGEO.  I 2011 havde Travellink 830.000 rejsende og salget steg til 2,7 milliarder SEK Travellink driver også salg af privatrejser under varemærket Opodo på det nordiske og polske marked.