TRIPLE LBI

”Tredobbelt bonuspoints” til mødeplanlæggere i Club Carlson - Radisson Blu og Park Inn by Radisson

Pressemeddelelse   •   Okt 30, 2012 14:49 CET

Kampagnen gælder for møder og arrangementer, der finder sted på ethvert hotel i Radisson Blu, Radisson Blu Edwardian, Park Plaza, Park Inn og Country Inns & Suites by Carlson kæderne i Europa (dog undtaget Norge), Mellemøsten og Afrika. I Danmark vil det helt konkret betyde, at man for eksempel kan bestille mødefaciliteter i København og dermed modtage tredobbelt bonuspoints. Det gør sig også gældende for de øvrige Radisson Blu hoteller i Danmark. Hvis du leder efter moderne event- og mødefaciliteter i Aarhus, så har du muligheden for at booke Radissons hotel i Aarhus centrum, samtidig med du modtager tredobbelt bonuspoint.

“Club Carlson er et af de loyalitetsprogrammer i hele verden, der belønner hotelgæster allermest. Med vores ”Tredobbelt bonuspoints” kampagne styrker vi yderligere vores unikke fordele for arrangører af møder, kongresser og arrangementer”, siger John Kennedy, vicepræsident med ansvar for marketing og kunderelationer i Carlson Rezidor Hotel Group.

Ligegyldigt om man som arrangør planlægger intime bryllupper, store forretningskonferencer eller galla arrangementer i Europa, Mellemøsten eller Afrika, kan man anvende de optjente Guldpoints på mere end 1.000 Carlson Rezidor hoteller over hele verden.

*De nærmere betingelser kan findes på www.clubcarlson.com/planners.triple

For yderligere information, kontakt venligst:

Angelica Montez de Oca,

PR & Communication Manager, The Nordics

Rezidor Hotel Group

Telf. +47 9488 1861,

E-mail: angelica.montez@carlsonrezidor.com

Om Rezidor Hotel Group

Rezidor Hotel Group er en af verdens hurtigst voksende hotelvirksomheder og indgår i Carlson Rezidor Hotel Group. Rezidor har i dag mere end 430 hoteller med 95.000 værelser i drift eller under udvikling i 70 lande.

Rezidor driver varemærkerne Radisson Blu og Park Inn by Radisson i Europa, Mellemøsten og Afrika, samt Club Carlson fordelsprogrammet for sine loyale hotelgæster. Rezidor udvikler og driver også det nye livsstils-varemærke Hotel Missoni i et licens-samarbejde med det anerkendte italienske modehus Missoni.

I Danmark har Radisson Blu Århus Hotel for eksempel udmærket sig ved at vinde Danish Travel Award syv år i træk. Som den første kæde i verden kunne Radisson Blu i september 2005 tilbyde gratis internetadgang på alle hoteller. Dette gælder også det største og ældste af Radissons hoteller i København – Radisson Blu Royal Hotel

I november 2006 blev Rezidor noteret på den svenske børs i Stockholm. Carlson, en privatejet, global hotel- og rejsevirksomhed med hovedkontor i Minneapolis, USA, er den største aktionær.

Hovedkvarteret for Rezidor Hotel Group ligger i Bruxelles, Belgien.

Læs mere om Rezidor Hotel Group på www.rezidor.com

Om Club CarlsonSM

Club Carlson er et verdensomspænende loyalitetsprogram for hotelgæster; det drives af Carlson Rezidor Hotel Group, der indgår i en af verdens førende hotel- og rejsekoncerner, Carlson. Club Carlson tilbyder dens medlemmer en hurtigere og mere direkte vej til gratis bonusnætter; man opnår således en gratis overnatning med bare 9.000 points og har fuld adgang til standardværelser alle nætter året rundt. Ud over at kunne anvende optjente bonuspoints på alle Carlson Rezidors mere end 1.000 hoteller verden over, kan medlemmer af Club Carlson endvidere anvende deres Guldpoint til flyrejser med over 20 partnere i luftfartsbranchen, til billeje eller sågar veksle dem til kontant forbrug via Visa Prepaid kort. I begyndelsen af 2011 introducerede Club Carlson et helt nyt niveau i fordelsprogrammet, Concierge Elite, der giver medlemmer opgradering til højere værelsesstandard, morgenbuffet, tidlig ankomst og sen afrejse samt en række andre fordele.