Tura Scandinavia AB

TRIDENT COVER TIL HÅRD BEHANDLING

Pressemeddelelse   •   Okt 25, 2012 10:00 CEST

Trident Case designer og fremstiller covers til iPhone og Samsung smartphones. I disse dage er en ny serie der passer til iPhone 5 blevet præsenteret. I et cover fra Trident kan din telefon tåle rigtig hård behandling og den er derfor perfekt til for eksempel håndværkere, politi, militær, brandfolk eller måske som backup cover ved jagt, fiskeri eller vildmarks liv. Telefonen indkapsles stort set i coveret hvilket giver en heldækkende beskyttelse. Her taler vi om markedets mest holdbare covers. De findes i flere forskellige modeller og farver og i sortimentet findes desuden tilbehør til cykel, stativ, bil, bælte samt robuste covers til iPad. Trident Case markedsføres i Norden af Tura Scandinavia AB.

Facebook: Tura Scandinavia

For mere information – kontakt Brand Manager Lucas Seglert, Tura Scandinavia AB
Mobiltelefon: +46 733-51 52 99 ▪ E-post: lucas.seglert@turascandinavia.com

Tura Scandinavia AB er en ledende nordisk distributør af tilbehør indenfor lyd & billede, data, foto & video, gaming, hjem & fritid, mobil og gps. Vores filosofi er et bredt sortiment, stærke varemærker og hurtig leverance. Virksomheden blev grundlagt i Göteborg i 1976 og driver i dag virksomhed i Sverige, Danmark, Finland og Norge. Hovedkontoret ligger i Kungsbacka og logistikcentret i Nässjö, Sverige. I alt arbejder 135 personer i Tura Scandinavia AB som omsætter for lige under en milliard svenske kroner. Vores vision er at være den bedste og mest inspirerende partner for vores kunder.