Tura Scandinavia AB

Tura Scandinavia AB og Samsonite indgår samarbejdsaftale

Pressemeddelelse   •   Jul 11, 2012 10:54 CEST

Tura Scandinavia AB indleder et samarbejde med Samsonite og udvider derved sin produkt portefølje og distribution i Norden. For Samsonite er dette et led i en strategi om at styrke sin brede, nærvær og position på det nordiske marked. At netop Tura Scandinavia AB er udset til partner skyldes deres stærke position i Norden. Med samarbejdet dækkes en meget stor Kundegruppe som kan generer et godt resultat og markedsandele. Samsonite er et stærkt og velrenommeret varemærke specielt inden for rejsetasker. Nu satser de på at udbygge og udvikle business kategorien med tasker til notebook, tablet, mobiltelefoner og kamera sammen med Tura Scandinavias hjælp kommer vi til at fokusere meget mere mod konsumentelektronik kanalen.

"Vi behøver flere stærke samarbejdspartner som kan sælge vores produkter og nå flere butikker i Norden, Tura Scandinavia AB er en av eksperterne vi tager til hjælp og som vi tror på. Vi får tilgang til en stærk sælgerskare som vil når mange af vores potentielle kunder i Norden, det vil blive spændende at følge vores udvikling sammen” siger Magnus Nilsson, ITC Key Account Manager på Samsonite Scandinavia.

"Taskerne fra Samsonite er af den højeste kvalitet og har funktioner og løsninger som den rejsende forretningsmand og kvinde værdsætter. Vi tror at Samsonite finder sin plads i vores produktportefølje og bliver et godt komplement til det nuværende sortiment", siger Lucas Seglert Brand Manager og Indkøber på Tura Scandinavia AB.

Facebook: Tura Scandinavia

Brand Sales Manager Jens Dyndegaard, Tura Scandinavia AB, Denmark
Mobiltelefon: 0045 4075 7566 ▪ E-post: jens.dyndegaard@turascandinavia.com

Tura Scandinavia AB er en ledende nordisk distributør af tilbehør indenfor lyd & billede, data, foto & video, gaming, hjem & fritid, mobil og gps. Vores filosofi er et bredt sortiment, stærke varemærker og hurtig leverance. Virksomheden blev grundlagt i Göteborg i 1976 og driver i dag virksomhed i Sverige, Danmark, Finland og Norge. Hovedkontoret ligger i Kungsbacka og logistikcentret i Nässjö, Sverige. I alt arbejder 135 personer i Tura Scandinavia AB som omsætter for lige under en milliard svenske kroner. Vores vision er at være den bedste og mest inspirerende partner for vores kunder.