Tura Scandinavia AB

Tura Scandinavia byder dig velkommen til Fotomessen i Forum København

Pressemeddelelse   •   Okt 19, 2012 11:30 CEST

Velkommen til en spækket stand fyldt med det seneste og hedeste indenfor foto fra Sigma, Manfrotto, Gitzo, Kata, National Geographic, Hoya, SanDisk og Mitsubishi. For første gang arrangeres fotomessen i København og stedet er Forum. Du er velkommen til besøge os på stand F07:08, hvor vi udstiller i dagene mellem 26-28 oktober. Foruden at tale med os kan du få ”hands on” og teste vore produkter, og du har også mulighed for at vinde Kata tasker ved at deltage i vor ”shoot out”. Kan du trække dit kamera op fra en sling taske indenfor den fastsatte tid? Hvis ja, så belønnes du med en Kata taske. Vi anbefaler kraftigt, at du gør et forsøg. På vores stand kan du også se Sigmas monsterobjektiv 200-500 f/2.8 DG EX APO - en lille ”ting” på 15700 gram. Har du dit kamera eller hukommelseskort med, så kan du få printet et billede på vore Mitsubishi fotoprintere og med egne øjne se den flotte kvalitet.

For mere information – kontakt Country Manager Jørgen Veith Sørensen, Tura Scandinavia AB Mobiltelefon: +45 2279 0494 ▪ E-post: jvs@turascandinavia.com

Tura Scandinavia AB er en ledende nordisk distributør af tilbehør indenfor lyd & billede, data, foto & video, gaming, hjem & fritid, mobil og gps. Vores filosofi er et bredt sortiment, stærke varemærker og hurtig leverance. Virksomheden blev grundlagt i Göteborg i 1976 og driver i dag virksomhed i Sverige, Danmark, Finland og Norge. Hovedkontoret ligger i Kungsbacka og logistikcentret i Nässjö, Sverige. I alt arbejder 135 personer i Tura Scandinavia AB som omsætter for lige under en milliard svenske kroner. Vores vision er at være den bedste og mest inspirerende partner for vores kunder.