Tura Scandinavia AB

Tura Scandinavia indgår samarbejde med Thule

Pressemeddelelse   •   Mar 02, 2015 13:00 CET

Tura Scandinavia indgår samarbejde med Thule Group. Tura vil fremover distribuere Thules lækre, holdbare tilbehørsprodukter til mobil, pc, tablet, foto med mere til Tura Scandinavias CE detailhandels kanaler i de nordiske lande.

Thule blev grundlagt i 1942 i Sverige med hovedkontor i Malmø og har i dag medarbejdere over hele verden. Thule er det største mærke i Thule Group. De driver deres virksomhed med det formål at hjælpe aktive familier og friluftmennesker med at komme tættere på verden og samtidig kunne medbringe alt det de mener er vigtigt og nødvendigt, på en sikker og forsvarlig måde. Thule er stærke tilhængere af at leve et aktivt liv, uanset om det er i byen eller vildmarken, derfor er deres produkter både holdbare og stilfulde. Bring Your Life!

Tura Scandinavia er en distributør med forretningsforbindelser til detailvirksomheder i Norden. Derfor bliver det fremover et godt og vigtig samarbejde mellem Thule og Tura Scandinavia!
Kig på Turas hjemmeside og se udvalget!http://www.turascandinavia.com/da/brand/Thule

Tura Scandinavia AB er en ledende nordisk distributør af tilbehør indenfor lyd & billede, data, foto & video, gaming, hjem & fritid, mobil og gps. Vores filosofi er et bredt sortiment, stærke varemærker
og hurtig leverance. Virksomheden blev grundlagt i Göteborg i 1976 og driver i dag virksomhed i Sverige, Danmark, Finland og Norge. Hovedkontoret ligger i Kungsbacka og logistikcentret i Nässjö, Sverige. Vores vision er at være den bedste og mest inspirerende partner for vores kunder.

Gear By Carl Douglas er Tura Scandinavia eget mærke. Gear By Carl Douglas skaber produkter, der kan kombineres med en moderne livsstil.