SPARTOO.DK

Udsalget fortsætter: over 20 000 modeller med op til 50%!

Pressemeddelelse   •   Jul 04, 2013 11:41 CEST

Det store udsalg fortsætter ind i tredje uge med uformindsket kraft! Hos spartoo.dk finder du over 20.000 modeller indenfor alle skotyper med op til 50% rabat. Damesko, herresko, børnesko; de kendte mærker i de forskellige kategorier kæmper om at tilbyde den største rabat. Her er et lille overblik over hvad du kan finde...

Kickers, Clarks, Geox og Pataugas. Pumps, sandaler, støvletter, derbies, de er der alle sammen... med stor rabat! Mænd, kvinder, børn, der er gode tilbud til alle!

adidas finder du både trendy sneakers og tekniske sportssko. De kendte skatermærker, som Vans, Globe, Etnies, Element og DC Shoes er også med. Udvalget er så stort at det er svært at vælge!

Ash, Nine West, Pare Gabia eller Betty London til kvinderne, eller Carlington, Tommy Hilfiger, Brett & Sons eller Base London til mænd. Alle sammen med elegante sko til stærkt nedsatte priser. Det er tid til at rydde op i skoskabet og gøre plads til nye sko!

børnesko. Du finder varer til nedsatte priser fra alle de kendte mærker; Kvalitetssko til discountpris fra Chipie, Aster, Catimini, Mod’8, Pom d’Api og Agatha Ruiz de la Prada. Og med den fart børn slider deres sko, eller vokser ud af dem, er det altid rart at have nye sko på lager!

Om Spartoo.dk : N°1 i online-skosalg i Europa

Spartoo.dk er en del af Spartoo.com-gruppen, der blev grundlagt i 2006 og som hurtigt slog igennem som førende webshop med online-salg af sko. I dag tilbyder Spartoo over 700 mærker indenfor damesko, herresko og børnesko (bl.a. New Balance, Geox, Converse, Timberland og Birkenstock). Over 30.000 modeller er tilgængelige (ballerinaer, støvler, sneakers, pumps, støvletter, sandaler…). Spartoo.com dækker hele Europa og er med på top 10-listen af mode-internetbutikker og firmaer med størst vækst i Europa.

• Omsætning 2012 : 150 millioner euros
  • Omsætning 2011 : 100 millioner euros
  • Omsætning 2010 : 50 millioner euros
  • Omsætning 2009 : 30 millioner euros