Epson Danmark

Udvid dine muligheder for professionel udskrivning af skilte og display

Pressemeddelelse   •   Jan 04, 2016 09:00 CET

Oplev en omfattende række nye, kreative anvendelsesmuligheder med disse præcise og produktive skilte- og displayprintere i uovertruffen kvalitet.

4. januar 2016 - Efter fremvisning af en samling nye teknologier på VISCOM præsenterer Epson nu sin seneste serie af professionelle skilteprintere til storformat. Som kulminationen på en omfattende markedsresearch, kundefeedback og test tilbyder den nye SC-S-serie brugerne en præcis og nøjagtig måde at skabe smukke og virkningsfulde skilte og displays på. Sortimentet er omfattet af fremragende service og support og vil øge oppetiden, så virksomheder kan maksimere deres produktivitet.

Hver enkelt komponent i disse printere (SC-S80600, SC-S60600, SC-S40600) er fuldstændig designet og fremstillet af Epson til at sikre problemfri drift og garantere resultater i professionel kvalitet. Dette udvalg af printere kan skabe præcise resultater på en række medier lige fra skilte til avancerede displays samt indretningsmaterialer. Alt lige fra udstillingsmaterialer, plakater og baggrundsbelyste tavler til POS-materialer, overtræk til køretøjer og tapet kan produceres med uforlignelig nøjagtighed takket være et meget avanceret, automatisk opspændingskontrolsystem (AD-ATC). Sammen med et sofistikeret indføringssystem og antistatiske trykruller med stor diameter optimerer dette nøjagtigheden af greb og indføring.

Med den seneste generation af Epsons PrecisionCore TFP-printhoved fremstiller sortimentet enestående udskrifter med flotte farver og skarphed. Sammen med den nye Epson UltraChrome blækformel GS3 eller GS3 med rødt blæk kan brugerne fremstille en bred farveskala til meget nøjagtig farvegengivelse. SC-S80600 er forsynet med både rødt og orange blæk, hvilket giver en udvidet farveskala og endnu flere muligheder. En Precision Dot-tilstand i høj kvalitet gør det lettere at forbedre den overordnede udskrivningskvalitet på en række forskellige medier, som omfatter klar film, vinyl, lærred og fotopapir, ved at harmonisere forskellige parametre for billedkvalitet på en brugervenlig måde.

Peter Ravnhøj, Country Manager, Epson Danmark, siger: "Vi lyttede til den omfattende feedback fra vores kunder vedrørende vores tidligere modeller af skilteprintere og gik i gang med at udvikle et nyt sortiment baseret på kundernes krav. Resultatet er en serie af produkter, der er førende inden for klassen, spækket med Epsons avancerede teknik så de kan levere det ultimative inden for nøjagtighed, præcision og kvalitet. De udgør i sandhed højdepunktet for Epsons viden og ekspertise samlet i et sortiment."

Alt i forbindelse med udformningen af den nye SC-S-serie er fokuseret på at forbedre udskrivningsoplevelsen for kunden. Opsætningen er hurtig og enkel, og når udskrivningen er i gang, giver det store, tydelige panel et overblik over udskrivningsområdet, mens LED-lys gør det let at tjekke udskrifterne.

Epson forstår, at produktivitet er af afgørende betydning for kunderne, og sortimentet indeholder en række funktioner, inklusive automatiseret vedligeholdelse af printhovedet og et blækopsamlingssystem, som hjælper med at sikre kontinuerlig udskrivning og maksimal oppetid.

Hvis der mod forventning skulle opstå et problem, garanterer Epson en løsning. Produktet leveres som standard med to års garanti, så kunderne får øget tryghed. Og til dem, der ønsker at gøre brug af Epsons enestående service og support i længere tid, er der mulighed for udvidet garanti.

SC-S60600, SC-S80600 og SC-S40600 leveres i foråret 2016.

Nøglefunktioner

SC-S80600 SC-S60600 SC-S40600
Seneste generation af Epson PrecisionCore TFP-printhoved 360 dpi til at opnå resultater af høj kvalitet
Klassens førende, avancerede automatiske opspændingskontrolsystem (AD-ATC), som giver nøjagtig og præcis mediekontrol
Nye Epson UltraChrome GS3-blækformler -
Ny Epson UltraChrome GS3-blækformel med rødt blæk - -
Brug af rødt og orange blæk til at udvide farveskalaen yderligere - -
Metallisk/hvidt blæk udvider mulighederne - -
Epson Precision Dot-tilstand i høj kvalitet hjælper med at forbedre kvaliteten på forskellige medier
Ny MicroWeave som standard hjælper med at forbedre den overordnede kvalitet på forskellige medier og nå nye niveauer for produktivitet
Præcist og ekstra kraftigt stativ i et stykke gør opsætningen let
Kabinet i ny "Epson-blå" farve
Stort, tydeligt panel til inspektion giver et tydeligt overblik over udskrivningsområdet
LED-lys gør det nemt at inspicere udskrifterne
Automatisk rensesystem til stofhoved fjerner forurenende stoffer, hvilket betyder mindre nedetid og operatørinvolvering
Automatisk vedligeholdelse af printerhoved reducerer nedetid og operatørinvolvering
Nyt opsamlingssystem sikrer pålidelig, uovervåget udskrivning
System til blækregulering blander blækpigment i overførselsløsningen, hvilket sikrer en jævn fordeling af blæk og giver høj kvalitet og ensartethed
Beskyttelsesplade til printhoved giver beskyttelse mod objekter, som efterlades på pladen
Nyudformet eftervarmer giver en jævn opvarmning over det hele
Maks. rullevægt øget til 45 kg
Omfattende profilbibliotek ved start understøtter en produktion i høj kvalitet
Nyt design af tørrerstangen Ekstraudstyr Ekstraudstyr
Nye, forbedrede medieholdeplader giver større kontrol og nøjagtighed
To års garanti som standard med mulighed for forlængelse af garantien
Epson Control Dashboard giver større kontrol og bedre administration af projekter og firmwareopdateringer

Epson er en globalt førende og innovativ producent med fokus på at overgå brugernes forventninger med løsninger til forskellige markedsområder som kontor, hjem, forretning og industri. Epsons produktudbud strækker sig fra inkjetprintere, printersystemer og 3LCD-projektorer til industrirobotter, smart glasses og sensorsystemer og er baseret på originale kompakte og energibesparende præcisionsteknologier.

Med den japanskbaserede Seiko Epson Corporation i spidsen har Epson Group mere end 73.000 medarbejdere i 94 virksomheder verden over og er stolte over at kunne bidrage til det globale miljø og til de samfund, gruppen opererer i.

Om Epson Europe

Epson Europe B.V., Amsterdam, er gruppens regionale hovedkvarter for Europa, Mellemøsten, Rusland og Afrika. Epson Europe opnåede med sine 1.700 ansatte i regnskabsåret 2013 en omsætning på 1.517 mio. EUR.