Awork ApS webbureau

Underleverandør til reklamebureauer

Pressemeddelelse   •   Dec 19, 2012 13:19 CET

I Awork webbureau har vi udvidet vores løsninger således, at vi også yder løsninger som underleverandør af digitale løsninger til virksomheder og reklamebureauer.

Dette nye tiltag vil være med til at give en tryghed til virksomheder og reklamebureauer om, at de kan få leveret digitale løsninger samt online marketing af en professionel underleverandor.

Reklamebureauers udfordringer især.

Vi ved, at en af udfordringer for reklamebureauer, og reklamebranchen generelt er, at der er mangel på kompetence indenfor udarbejdelse af digitale løsninger i form af websites og webshops.

Kunder der kontakter reklamebureauer har også tit et ønske om at få en digital løsning og her bliver mange reklamebureauer nød til enten at have en afdeling som står for udarbejdelse af digitale løsninger, uddelegere arbejdet til et webbureau som Awork eller sige nej til kunden – det sidste resulterer i mindre omsætning.

De fleste reklamebureauer har ikke en afdeling som tager sig af dette, hvorfor de er tvunget til at uddelegere til en underleverandør for ikke at gå glip af kunder.

Online marketing; få flere kunder i butikken.

At være synlig online bliver til stadighed vigtigere og vigtigere. Nu er det ikke godt nok kun at have sit butiksskilt stående ude foran butikken for at lokke kunder ind.

Dine potentielle kunder skal lokkes ind alle steder fra!
Det er derfor også alpha og omega, at ens virksomhed, om det er den lokale kiosk, restauranten i storbyen eller noget helt tredje, har et website eller webshop.

Har man et website der er optimeret med SEO (søgemaskineoptimering), som bl.a. indebærer opsætning af Social Media, implementering af de rette keywords, igangsætning af linkbuilding m.m. kan være en kæmpe konkurrencemæssig fordel.

Det vil ganske enkelt udkonkurrere dine konkurrenter online, hvis det altså bruges rigtigt. Ligger du bedre i søgemaskinerne som Google, Yahoo, Bing, Jubii m.fl. garanterer vi dig, at du også får en bedre omsætning og en højere bundlinje.

Vi giver dig mulighed for at få kunder som du aldrig før havde turde drømme om at få!

Awork webbureau som underleverandør

Læs mere om vores underleverandør-program her

Webbureau med speciale i online marketing og webdesign.
Awork webbureau leverer digitale løsninger som skaber salg og meromsætning.