DaGama Travelweb

Vackra hotell från Spanien & Portugal

Pressemeddelelse   •   Feb 18, 2016 09:30 CET

Bela Vista , första hotellet i Algarve sen 1934. På stranden Praia de Rocha.

Hotel Neri , alldeles intill Sant Felip Neri torg i Gotiska distriktet av Barcelona.
Mas de Torrent, med anor från 1700 talet, ligger i distriktet Empordà, som anses vara dit man ska resa till idag.

Alla medlemmar av Relais & Chateaux, som fokuserar på god mat och vin, mindre hotel och att det ska vara familjeägt.

Vill ni träffa dessa hotell när de är i Köpenhamn den 25 & 26  februari ?

Kontakta Birgitta birgitta@dagama.nu

DaGama Travelweb is a Representation, PR, Marketing and Sales organisation active in the travel, tourism and meeting industry. The company forms collaborative partnering with global companies within the trade to increase their yield from the Nordic Countries, Canada and US and enhance the market awareness.

The strengths of DaGama Travelweb are in particular the market intelligence, the vast industry knowledge and the many years of experience that the people of DaGama possess. The proven methodology used is constantly being refined and adapted to aim for the best possible ROI for the clients of DaGama Travelweb. Hard work and pragmatism to achieve the goals and objectives set are the DaGama Travelweb catchwords.

Founded in 2008 by Birgitta Andersson, DaGama Travelweb is today a network based organisation with associated partners in the Nordic Countries and Canada /US with expertise in sales, marketing and PR from hotel-, travel-, tourism-, airline-, travel technology- and travel distribution industries.

Contact:

Birgitta Andersson