Cspot ApS

Valgkamp på Cspot

Pressemeddelelse   •   Feb 11, 2011 07:00 CET

En ny talerstol
Liberal Alliance er første politiske parti på Cspot, og bor man i en af Danmarks største byer, har man sikkert set Anders Samuelsen eller Simon Emil Ammitzbøll sprede deres budskaber på Cspot skærmene. Mediet har de samme fordele som traditionelle outdoor medier, men muligheden for at vise film eller animationer, der hvor folk dagligt er til stede, er ikke set tidligere i dette omfang.

Inge Als Johnsen, kommunikationskonsulent hos Liberal Alliance, fortæller:

"Vi ville gerne prøve Cspot, da mediet er en ny og spændende måde at komme ud med vores budskaber på. Muligheden for levende reklamer har normalt været forbeholdt tv og online-medier, men med Cspot kan vi vise valgvideoer direkte i gadebilledet og ramme en bred målgruppe."

Reklamefilm og levende billeder
Selvom Cspot kun har været i luften i lidt over et år, er mediet i dag tilgængeligt i København, Aarhus, Odense, Aalborg, Kolding, Horsens og Vejle. Flere byer er på vej, da muligheden for at markedsføre sig selv via et outdoor medier, som både kan vise reklamefilm og levende billeder, har vist sig at være eftertragtet.

Ikke kun reklamer
Med nyheder, vejrudsigt, reklamer og informationer skaber Cspot stor opmærksomhed hos de forbipasserende, som hele tiden kan holde sig opdateret om det, der sker omkring dem. Nyhederne leveres af TV2 NEWS og TV2 Lokal, og er specielt designet til Cspot. Derfor er Cspot ikke kun et digitalt reklameskilt, men et informationsmedie, som rammer folk der, hvor de dagligt er til stede.

Cspot er nyskabende
Cspot er store multimedieskærme, som er opsat i områder med en høj frekvens af trafik, hvor de viser et konstant flow af levende budskaber. Skærmene, der er et nyt og absolut fleksibelt alternativ til kendte outdoor medier, optræder som en naturlig del af det moderne bybillede og skaber mere liv i de områder, hvor Cspot er placeret.

Cspot

Adm. Direktør