Lekmer.dk

Vand & bassin lej!

Pressemeddelelse  •  2012-05-23 14:40 CEST

Pludselig kommer sommervarmen! Vi på Lekmer.dk har været forberedt og er klar med de ting, der gør at foråret bliver til sommer!

Vi ses på TV
Nu kører Lekmers TV-reklame igen! Hold øje med den! Her et udpluk af vore TV-fund:

Alt til børnefesten
På vore børnefestsider har vi samlet partyhatte, balloner, servietter, paptallerkener, slikposer, serpentiner og alt det andet, som man har brug for, når der skal holdes fest. Gå til Lekmers børnefestsider

Køb nu – betal efter Sankt Hans!
Med vores nye Klarna-kampagne handler du nemt allerede i dag og betaler ikke før den 30. juni til 0% rente! Du vælger betalingsalternativ ved kassen, når du handler. Jo da, det er ganske vist – shop i ro og mag!

Spørg vor kundeservice
Vi er til for dig! Lekmers kundeservice er bare et klik borte, når du har spørgsmål om vore produkter eller din ordre. Vi svarer på e-mails indenfor 24 timer.

Om Lekmer - legetøjsbutikken på nettet
Lekmer.dk er en førende legetøjsbutik på internettet med en ambition om at blive den førende aktør på det Nordiske marked for legetøj, børne- og babyartikler, spil og underholdning, børnemode og børnetøj på internettet. Lekmer.dk efterstræber god kundeservice, hurtige leveringer, trygge & populære produkter til gode priser. Lekmer blev grundlagt i januar 2006 og ejes i dag af CDON Group.

Om CDON Group - Nordens førende e-handelshus
Firmaet driver et flertal e-handelsselskaber, blandt andre CDON.com og Bookplus.fi, modebutikkerne Nelly.com og helse/træningsbutikkerne Gymgrossisten.com og Bodystore.com.

Vores e-handelspladser

CDON.COM