Lekmer.dk

Vanvittig november! 45% rabat på Stiga Snowracer | 20-30% på flyverdragter og vinterjakker | Op til 50% på huer og vanter | Sjov i badet fra 99 kr | Vind det nye Lundby Småland!

Pressemeddelelse   •   Nov 10, 2011 08:27 CET

Ugens specielle tilbud.

Ugens tilbud!
Ugens bedste tilbud er Kettler, Trehjulede, Air Fly, Blå. Du betaler 699 kr (1499 kr) får 53% rabat. Spar 800 kr!

Vind det nye Lundby Småland!
Et helt nyrenoveret hus med balkon, vinduer som kan åbnes og ny planløsning. Vi udlodder 4 dukkehuse til en værdi af 3.596 kr. Vind det nye Lundby Småland på Lekmers Facebookside!

Byt alle dine julegaver tom. 17. januar 2012
Køb alle dine julegaver til børnene nu. Du kan bytte alle julegaverne helt ind til 17. januar 2012.

Køb julegaverne nu – betal til februar 2012 til 0% i rente!
Igennem vores samarbejde med Klarna, kan du nu handle med faktura, og ikke betale før februar 2012. Til 0% i rente!

Om Lekmer - legetøjsbutikken på nettet
Lekmer.dk er en førende legetøjsbutik på internettet med en ambition om at blive den førende aktør på det Nordiske marked for legetøj, børne- og babyartikler, spil og underholdning, børnemode og børnetøj på internettet. Lekmer.dk efterstræber god kundeservice, hurtige leveringer, trygge & populære produkter til gode priser. Lekmer blev grundlagt i januar 2006 og ejes i dag af CDON Group.

Om CDON Group - Nordens førende e-handelshus
Firmaet driver et flertal e-handelsselskaber, blandt andre CDON.com og Bookplus.fi, modebutikkerne Nelly.com og helse/træningsbutikkerne Gymgrossisten.com og Bodystore.com.

Vores e-handelspladser

CDON.COM