Veeam

I 1. kvartal 2013 rundede Veeam det 27. kvartal i træk med rivende vækst og har nu over 63.000 kunder

Pressemeddelelse   •   Apr 24, 2013 15:28 CEST

Veeam® Software, en innovativ leverandør af løsninger til backup, replikering og administrationsløsninger til VMware vSphere og Microsoft Hyper-V, annoncerede i dag, at første kvartal af 2013 markerede dets 27. kvartal i træk med høj vækst, og at virksomheden nu har over 63.000 kunder.

“Det tog Veeam seks år at nå 50.000 kunder,” siger Ratmir Timashev, adm. direktør af Veeam. “Lidt under seks måneder efter denne milepæl, rundede vi de 60.000 kunder. Vi vokser så hurtigt, fordi det moderne datacenter har behov Modern Data Protection, og Veeam leverer kraftfulde, brugervenlige og prisbillige løsninger, som vigtigst af alt er Built for Virtualization™.”

Den samlede ordreomsætning voksede med 39 procent i første kvartal af 2013 sammenlignet med samme periode i 2012, og omsætningen af nyt licenssalg steg med 28 procent i samme periode.

Veeam har også vundet 12 vigtige teknologipriser i løbet af det første kvartal, heriblandt:

De øvrige højdepunkter i første kvartal omfatter:

Veeam Backup Cloud Editionblev udgivet: Den gør enhver førende public storage cloud-leverandør, såsom Microsoft Azure, Amazon S3 og Glacier, Rackspace, HP Cloud, Google Cloud og mange andre, til et brugervenligt datalager for backup data, hvilket er et kraftigt og overkommeligt alternativ til bånd og traditionel offsite arkivering af backups.

Oversteg 200.000 brugere af Veeam Backup Free Edition og Veeam FastSCP: Disse gratis værktøjer giver it-administratorer mulighed for at lave sikkerhedskopiering, arkivere eller kopiere en VM, alt sammen uden nogen pauser eller nedlukninger. De kan gendanne data inde fra en VM, gendanne backups eller SAN-snapshots samt flytte og administrere VM'er og filer

Introduktion af Modern Data Protection: En ny kampagne til at hjælpe organisationer med at gå over til Modern Data Protection, som har kraftige, brugervenlige og prisbillige løsninger, der er Built for Virtualization.

Virtualization Data Protection Report 2013: Veeam offentliggjorde resultaterne af sin årlige undersøgelse om databeskyttelse blandt it-direktører i USA og Europa.

Nedtælling til Veeam Backup & Replication v7: Veeam afslører nogle af de funktioner, der vil være inkluderet i den næste version af sin flagskibssoftware:

• Archive to Tape: Giver endnu en mulighed for at arkivere Veeam-sikkerhedskopieringer – disk, sky og bånd. Den yder support til virtuelle båndbiblioteker (VTL'er), båndbiblioteker og selvstændige drev, er fuldstændigt integreret i Veeam Backup & Replication og finder VM'er og genoprettelsespunkter på tværs af bånd, hvilket gør det nemt at foretage restore.
  • Virtual Lab for Hyper-V: Denne teknologi har kraftfulde funktioner som SureBackup®, Universal Application-Item Recovery (U-AIR®) og On-Demand Sandbox til Hyper-V.
  • Veeam Explorer™ til Microsoft SharePoint: Vil give øjeblikkelig synlighed i SharePoint-sikkerhedskopieringer, avancerede søgemuligheder og hurtig restore af individuelle SharePoint-objekter.
  • vSphere Web Client: Denne nye plugin til vSphere Web Client overvåger backups og infrastrukturen til sikkerhedskopiering direkte fra vSphere, identificerer ubeskyttede virtuelle maskiner (VM'er) og forenkler kapacitetsplanlægningen.
  • Enhanced Backup and Recovery for vCloud Director: Ved hjælp af vCD API kan Veeam vise vCD-infrastrukturen direkte i Veeam Backup & Replication, lave backup af alle vApp-metadata og attributter, gendanne vApp’er og VM'er direkte til vCD og understøtte restore af såkaldte ”Fast Provisioned” VM'er.

Om Veeam Software

Veeam® Software udvikler innovative løsninger til at beskytte VMware og Microsoft Hyper-V-miljøer og  virtualiseringsstyrning. Veeam Backup & Replication™ er verdens bedste VM-backupløsning. Veeam ONE™ er en unik løsning til at overvåge dokumentation i real tid og lave rapporter af VMware og Hyper-V-miljøer. Veeam Management Pack ™ (MP) og Smart Plug-in™ (SPI) udvider overvågningen af IT-infrastrukturen til VMware via Microsoft System Center og HP Operations Manager. Veeam kan også tilbyde gratis værktøjer til virtualiserede miljøer. For flere oplysninger besøg venligst http://www.veeam.com.