Veeam

Veeam udråbt til årets HP AllianceOne-partner i 2013

Pressemeddelelse   •   Jun 13, 2013 15:00 CEST

Veeam® Software, meddelte i dag, at virksomheden har fået årets HP AllianceOne-partner pris for konvergeret storage på HP Discoveri Las Vegas.

Årets HP AllianceOne-partner pris for Converged Storage (konvergeret storage) hædrer Veeam Software for de drastiske forbedringer i Recovery Time Objectives (RTO), som brugerne kan opnå ved at kombinere Veeam Backup & Replication™ med HP StoreVirtual Storage og HP 3PAR StoreServ Storage-snapshots.  Integreret i Veeam Backup & Replication, leverer Veeam Explorer™ for SAN Snapshots enestående funktionalitet, som gør det muligt for HP brugere af StoreVirtual og HP 3PAR StoreServ at gendanne VMware virtuelle maskiner (VM'er), enkelte filer og applikationsobjekter, direkte fra HP storage-snapshots uden brug af agenter på hosts eller VM'er.  Som resultat oplever brugerne kortere RTO'er for VM, og gendannelse af fil- og applikationsobjekter direkte fra SAN-snapshots.  VM-snapshots kan automatisk migreres til HP StoreOnce-backupsystemer eller HP StoreEver LTO-6 Tape-storage for at imødekomme langsigtede retention krav.  Derudover omfatter fordelene ved at kombinere Veeam Backup med HP Converged Storage betydelige reduktioner i backup-tider og storage-forbrug.  For eksempel reducerede Vallejos sanitets- og oversvømmelseskontroldistrikt deres backup-tid med 64 procent og deres dataforbrug med 9 gange ved hjælp af Veeam Backup med HP StoreOnce-backupsystemer. Veeam Backup & Replication kombineret med HP Converged Storage leverer kraftfuld, brugervenlig og prisbillig moderne databeskyttelse, som er bygget til virtualisering.

"Veeam ser HP som en vigtig strategisk partner," sagde Ratmir Timashev, administrerende direktør for Veeam Software, "og kunderne stoler nu på vores fælles løsning til beskyttelse af deres VMware og Hyper-V-opgaver.  Vores kommende udgivelse af Veeam Backup & Replication v7 vil yderligere styrke dette forhold ved at tilføje backup funktionalitet fra HP StoreVirtual Storage og HP 3PAR StoreServ Storage-snapshots, som vil forbedre Recovery Point Objectives (RPO) eksponentielt."

Veeam bliver hædret som årets HP AllianceOne-partner i kategorien Converged Storage for deres Veeam Backup & Replication, som kan kombineres med HP StoreVirtual Storage og HP 3PAR StoreServ-snapshots til hurtig og effektiv gendannelse af enkeltfiler og e-mails," sagde Doug Oathout, vice president, Channel and Alliances, Enterprise Marketing, HP.  "Veeam har vist deres ekspertise på dette område ved at udvikle denne innovative backup- og gendannelsesløsning til deres kunder, hvilket har banet vejen for en mere "adræt" branche."

Yderligere oplysninger om HP Discover 2013 fås på http://h30614.www3.hp.com/discover/home

Om Veeam Software

Veeam® er Modern Data Protection™. Vi mener, at nutidens it-krav og behov har ændret sig, og at gamle " 3C"-backup-problemer, dvs. høje omkostninger, øget kompleksitet og manglende funktionsevner ikke længere er acceptabelt for nogen organisation.  Veeam leverer kraftfulde, brugervenlige og prisbillige løsninger, der er bygget til Virtualization™ og cloud - et perfekt match til det moderne datacenter.

Veeam Backup & Replication™ er VMware-backup, Hyper-V backup, gendannelse og replikation.  Denne nr.1 Backup™-løsning hjælper organisationer med at imødekomme RPO'er og RTO'er, spare tid, eliminere risici og reducerer kapital- og driftsomkostninger drastisk.  Veeam Backup Management Suite™ kombinerer Veeam Backup & Replication og Veeam ONE™ i en enkelt og integreret løsning, der beskytter virtualiseringsinvesteringer, øger administratorproduktivitet og hjælper med at dæmpe daglige managementrisici.  Veeam Management Pack™ (MP) udvider virksomhedsovervågning til VMware via Microsoft System Center.  Veeam leverer også gratis værktøjer til virtualiseringsfællesskabet.