CoolStuff.dk

Verdens første 3D-printpen lanceres på CoolStuff!

Pressemeddelelse   •   Jan 29, 2014 11:01 CET

I dag lancerer gadgetshoppen CoolStuff det nye og længe ventede produkt 3Doodler: verdens første 3D-printpen! Den anvender en teknik meget lig den en 3D-printer anvender for at smelte og køle plast – hvilket indebærer at anvenderen kan løfte pennen fra papiret og bogstaveligt talt tegne i luften.

Som så mange andre geniale produkter opstod 3Doodler på crowdfundingsiden Kickstarter.com, hvor privatpersoner kan støtte projekter som de gerne ser blive til virkelighed. Med 2,3 millioner donerede dollars er pennen en af de mest støttede projekter i sitets historie.

CoolStuff bliver eksklusiv forhandler af 3Doodler i Norden, og er desuden først til at lancere den internationalt set.

– Vi er meget stolte over at vi er de første i verden til at forhandle 3Doodler! Det har vi forhandlet os til igennem at kunne vise en track record af at kunne tilbyde kunder de sjoveste og cooleste gadgets først, siger Christian Omander, en af CoolStuffs ejere og grundelæggere.

Inden CoolStuff overhovedet startede med at markedsføre produktet, havde hundredevis af kunder allerede skrevet sig op på ventelisten! Men Christian Omander forsikrer at ingen kommer til at undvære en 3Doodler.

– Der er meget buzz omkring 3Doodler og vi kan allerede mærke på vores kunder at den er meget eftertragtet. Derfor har vi lagt vores største førstegangsordre nogensinde.

3Doodler lades med tynde farvede plastpinde. Når man trykker på knappen begynder plasten at smelte og flyde ud af pennens top - med det samme køler den ned og størkner. Dette betyder at man kan løfte pennen fra papiret og fortsætte med at tegne i luften.

– Du kan skabe alt fra enkle kruseduller til avancerede 3D-modeller. Vil du begive dig ud i at skabe avancerede modeller bliver du selvfølgeligt nødt til at øve dig lidt først, men ud over det er det bare kreativiteten som sætter grænserne, siger Christian Omander.

– Er man kreativ og elsker at lege og tegne, kreere og pusle, så vil man elske 3Doodler. Hvem kan modstå at få lov til at tegne i luften, lave eget kunst, eller egne smykker?

3Doodler kan bestilles på CoolStuff.dk allerede nu!

CoolStuff - Danmarks køligste gadgets! Vi sælger sjove gadgets, gaver, USB gadgets, oplevelser og gaver på internettet. Målet er at tilbyde vores kunder de fedeste, flotteste og med innovative gadgets på markedet. Vi arbejder konstant på at finde nye og spændende gadget, så vi kan udbygge vores sortiment. For mere info besøg www.CoolStuff.dk