Viagame Danmark

Viagame – Ny spiltjeneste på nettet

Pressemeddelelse   •   Okt 22, 2012 09:29 CEST

I dag lanceres Viagame, en ny nordisk onlinetjeneste for køb og download af computerspil. Viagame tilbyder mere end 1000 spil til download påhttp://www.viagame.dk/.

Med indhold fra de største spiludbydere som EA og Ubisoft vil Viagame blandt andet give adgang til spil som Medal of Honor: WarfighterNeed for Speed Most Wanted og Assassin’ s Creed III.

Med Viagame kan du hurtigt få fat i de bedste spil. Uanset om du vil prøve de nyeste spil, eller du er ude efter et godt tilbud på de mere klassiske, så er det til at få på Viagame, siger projektleder for Viagame, Amandine Durey.

For at fejre lanceringen giver Viagame et rigtig godt tilbud på sportspil somWRC: Fia World Rally Championship 2 og FIFA12.

Besøg http://www.viagame.dk/

For yderligere information og spørgsmål relateret til Viagame kontakt venligst:

Amandine Durey, projektansvarlig for Viagame

Telefon: +46 8 562 919 19

E-mail: press@viagame.com

Pressemateriale tilgængeligt på http://www.mynewsdesk.com/se/pressroom/viagame

Viagame (www.viagame.com) er en online forretning for køb og download af computerspil. Den er tilgængelig i Danmark, Sverige, Norge og Finland. Viagame er en del af Modern Times Group (MTG), som er en international medievirksomhed med aktiviteter på fire kontinenter. Disse aktiviteter inkluderer free-tv og betalings-tv, radio og indholdsproduktion. MTG’s Viasat Broadcasting distribuerer free-tv og betalings-tv kanaler på Viasats satellitplatform og på tredjepartsnetværk samt via internettet. MTG er en af de største aktionærer i CTC Media, som er Ruslands førende TV-koncern. Modern Times Group er en vækstvirksomhed noteret på Nasdaq OMX i Stokholm. Se mere påwww.mtg.se.