Copenhagen Business School

Vind et møde med Skype-grundlægger

Pressemeddelelse   •   Feb 15, 2011 10:24 CET

Oplev Niklas Zennström og vind et forretningsmøde med ham

Går du med en god idé i hovedet og en iværksætterdrøm i maven, så har du nu chancen for at komme et skridt videre, når Niklas Zennström besøger CBS.Sammen med danske Janus Friis grundlagde han succesvirksomheden Skype. I dag driver de ventureselskabet Atomico og besøger København i februar for at spotte investeringsmuligheder i det danske it-miljø.

Oplæg på CBS
I den forbindelse vil Niklas Zennström give inspiration til morgendagens iværksættere ved et arrangement på CBS. Her giver han sit bud på, hvordan man i fremtiden skaber banebrydende virksomheder.
Desuden er der mulighed for at deltage i en idékonkurrence, hvor præmien er et privat forretningsmøde med en af verdens mest succesfulde it-iværksættere.

Sådan deltager du i konkurrencen
For at vinde mødet med Niklas Zennström, skal du sende en video, et kort resumé, et link eller noget helt fjerde, der viser, at det netop er din idé, der skal have chancen. Send en mail til nw@venturecup.dk.
Deadline er 17. februar 2011.
Til selve dagen skal du forberede en præsentation på tre minutter.Læs mere om arrangementet på Facebook .Der er ingen tilmelding – kun til idékonkurrencen.

Kl. 16.00 - 16.05 Velkommen v. rektor Johan Roos, CBS
Kl. 16.05 - 17.00 Idékonkurrence arrangeret af Venture Cup