Pitzner

VMC Pitzner søger Entreprenør/liftmekaniker til værkstedet i København

Pressemeddelelse   •   Nov 28, 2011 20:44 CET

For at sikre den fortsatte fremdrift og serviceringen af vores stadigt voksende flåde af entreprenør- og liftmateriel søger vi en entreprenør-/liftmekaniker til værkstedet i København.

Om stillingen
Hverdagen er fuld af udfordringer, som udfoldes i et godt socialt og trygt arbejdsmiljø. Arbejdet består hovedsageligt i servicering samt reparation af entreprenør- og liftmateriel på vores moderne værksted og ude i byen i servicevogn. Arbejdet foregår i et dynamisk og ungt miljø, hvor åbenhed, initiativ og selvstændighed understøttes af samarbejdsvilje og ansvarlighed.

Om dig
Uddannet landbrugs- / entreprenørmaskinmekaniker / lastvognsmekaniker eller lign.
Erfaring med hydraulik og el
Erfaring fra lignende stilling
Selvstændig og overblik
Kørekort – gerne truckcertifikat
Vi tilbyder spændende og varierede stillinger i et ungt miljø, der arbejder ud fra værdierne: åbenhed, ærlighed, respekt og ansvarlighed.

Tiltrædelse efter aftale. God løn efter kvalifikationer og mulighed for personlig udvikling gennem interne og eksterne kurser.

Kan du se dig selv i stillingen?
Kontakt Værkstedschef Lars Hansen – mobil +45 40 45 54 47 – hvis du har spørgsmål til stillingen.

Send os en ansøgning vedlagt CV, så vi har den senest den 16. december 2011. Mærk ansøgningen ”Entreprenør-/liftmekaniker”. Vi forbeholder os ret til at afholde samtaler løbende, så kontakt os hurtigst muligt. Ansøgningen kan sendes til nedenstående adresse eller pr. e-mail til job@pitzner.dk.

Corona Pitzner A/S
Rovsingsgade 78
2200 København N

Om VMC Pitzner
Som landsdækkende virksomhed med afdelinger i Hedehusene, Middelfart og Brabrand er vi altid tæt på vores kunder. Vores samlede medarbejderstab sikrer med en god forretningsmæssig indstilling, at vi til stadighed sætter retningen for service og kvalitet i vores branche.

Vores ambition er at blive den naturlige leverandør til Danmarks bygge-, vedligeholdelses- og procesindustri baseret på de dygtigste og mest motiverede medarbejdere samt den højeste grad af kvalitet på vores materiel. Kun på denne måde kan vi fastholde og udbygge vores nuværende, stærke position.

VMC Pitzner er en virksomhed i Pitzner Gruppen. I gruppen indgår beslægtede virksomheder inden for såvel produktion som salg og udlejning af materiel. Bredden af disse virksomheder i kombination med gruppens finansielle styrke er garanten for, at VMC Pitzner også fremover vil være den væsentlige udbyder inden for vores produktprogram.