BCD Travel Danmark

Vores kunder booker nu 60% af deres egne rejser! - BCD Travel fortsætter succesen

Pressemeddelelse   •   Dec 17, 2013 12:53 CET

Valby, 17. december 2013

”Vi er stolte af at kunne fortælle, at relanceringen af ’NordicBusinessOnline’ – vores eget udviklede online bookingsystem – har bragt anvendelsesgraden af online bookinger hos vore kunder op på over 60%”. Vi har de seneste måneder arbejdet hårdt på at opgradere systemet og gøre det meget brugervenligt og behageligt at arbejde med – i tæt samarbejde med en gruppe af kunder i hele Norden. Resultatet er blevet fremragende og vi er stort set færdige med udrulningen hos vores nuværende kunder. Deres oplevelser er meget positive, så vi ser et fortsat øget potentiale for endnu flere online bookinger foretaget af kunderne selv” udtaler Per Markussen, Vice President Commercial, BCD Travel Nordic.

Om relanceringen af 'NordicBusinessOnline'
Vi har i mange år haft stor fokus på, at tilbyde både rejsende og rejsearrangører det mest effektive online bookingsystem til at finde de bedste priser og kombinationer. Vores filosofi er, at det skal være nemt og overskueligt at booke sine egne rejser – og brugerne skal ikke bekymre sig om, hvorvidt alt nu vitterlig er inkluderet eller ej. Derfor er vores system det eneste på markedet der kan håndtere både rutefly, lavprisselskaber, bonuspoint, industrielle specialpriser som marine og offshore m.m. – og kombinere disse muligheder i én og samme søgning.

Med relanceringen af 'NordicBusinessOnline' er vi stolte af at kunne tilbyde en markant forbedret og opgraderet version af systemet, der er bygget op omkring ’træk og slip’ funktionalitet kendt fra smart phones og tablets. Vi ved at 75% af vore rejsende er udstyret med smart devices og forventer at kunne anvende disse til at foretage deres bookinger.

Med stor fokus på brugervenlighed og overskuelighed, tilbyder vi derfor igen markedets stærkeste løsning, hvor vi ikke er gået på kompromis med hverken design, hastighed og kvalitet.

Vores teknologi er så avanceret, at systemet altid matcher den laveste pris på markedet – men ofte kan kombinere billetter til en pris, som er lavere end andre systemer formår.

’NordicBusinessOnline’ er en komplet løsning for vores kunder, hvor vi integrerer online bookingsystemet i en portalløsning. Her har brugerne samlet alt relevant rejseinformation, og de kan deslige administrerer deres egen profil, så særlige præferencer som bonuskort, pas- og visuminformation m.m. altid er ajour og klar til næste rejse.

Vi har endvidere lavet en kort introduktionsvideo om, hvordan man logger sig ind i portalen, kommer videre til online bookingsystemet og opbygger en reservation. Videoen kan ses her: 'Welcome to ’NordicBusinessOnline’

Såfremt der er yderligere spørgsmål til enten ’NordicBusinessOnline’ eller BCD Travel generelt, er I altid meget velkommen til at kontakte os.

Per Markussen
VP Commercial, Nordic
Mobil: +45 2895 4617
per.markussen@bcdtravel.dk

BCD Travel helps companies make the most of what they spend on travel. For travelers, this means keeping them safe and productive, and equipping them to make good choices on the road. For travel and procurement managers, it means advising them on how to grow the value of their travel program. For executives, we ensure that the travel program supports company objectives. In short, we help our clients travel smart and achieve more. We make this happen in nearly 100 countries with almost 11,000 creative, committed and experienced people. And it’s how we maintain an industry-leading client-retention rate of more than 95%, with 2012 sales of US$21.2 billion.