The Fairytale Company

Webshoppen The Fairytale Company bliver 1 år i dag

Pressemeddelelse  •  2012-05-16 21:20 CEST

Webshoppen The Fairytale Company bliver 1 år i dag og dette bliver fejret med masser af gode tilbud på en lang række varer - blandt andet halv pris på undertøj og strømper. Derudover vil online shoppen's Facebook og Twitter følgere få yderligere 10 % rabat og så loves der overraskelser til alle, de afgiver en ordre på dagen.

Medlemstilbud
I forbindelse med The Fairytale Companys fødselsdag vil der derudover den kommende blive tilbudt en række medlemstilbud til helt uhørte priser, til shoppens The Fairytale Club medlemmer.

The Fairytale Company har Danmarks største udvalg af tøj og accessories med alle de kendte figurer. Hvad enten drømmen er Askepot eller Spiderman, er der rig mulighed for at gå shopamok. Onlinebutikken er spækket med alt det nyeste tøj med alle de kendte figurer, og der kommer hele tiden nye mærker til. På twww.thefairytalecompany.dk kan du få originale produkter med prints af alle de kendte figurer som f.eks. SpidermanBen 10Super MarioLego WearBatman, Paul FrankSmølferneHello Kitty og mange flere.

You haven't completed the steps for your Hosted Newsroom