Wonderful Copenhagen A/S

Wonderful Copenhagen flytter

Pressemeddelelse   •   Okt 26, 2010 11:26 CEST

Wonderful Copenhagen flytter til hjertet af København.

Wonderful Copenhagen har længe haft brug for flere kvadratmeter og mere fleksible rammer til at huse vores mangeartede opgaver og nye projekter. Det får vi nu. Vi flytter nemlig til nye lokaler i Nørregade 7b til en ejendom, der er blevet nænsomt renoveret, og nu fremstår lys, indbydende og moderne.

Med Vor Frue Kirke som nærmeste genbo og Københavns ældste torv, Gammeltorv, et stenkast væk, flytter Wonderful Copenhagen til hjertet af København.

Det er 20 år siden, at Wonderful Copenhagen flyttede fra Nørregade, og nu glæder vi os til at vende tilbage til middelalderbyen, der rummer både det klassiske og det moderne København.

Nørregade udgør en af byens gamle hovedgader og var i gennem mange år præget af først skomagere og derefter store bryggergårde, der forsynede byen med øl. I dag præges området af en blanding af caféer, forretninger og kontorer, og byens puls mærkes for alvor - den puls glæder vi os til at rykke endnu tættere på!

Kontakt os på samme nummer
Som samarbejdspartner vil du i din daglige kontakt med Wonderful Copenhagen ikke opleve de store forandringer. Vores hovednummer forbliver det samme og ligeså medarbejdernes telefonnummer, mobilnummer og mail.

Flytning i etaper
Vi flytter sammen med vores gode samarbejdspartnere Copenhagen Capacity og Øresundskomiteen. For selv om vi har hver vores fokus, lægger vi vægt på at udnytte samarbejdsmulighederne.

Flytningen sker i hold. Kongres- og Eventafdelingen, Copenhagen Capacity og Øresundskomiteen flytter som de første den 28. - 29. oktober og er på plads i de nye lokaler den 1. november.

De resterende afdelinger i Wonderful Copenhagen flytter den 24. november, men kan stadig kontaktes på de sædvanlige telefonnumre.

På selve flyttedagene
På flyttedagene den 28. - 29. oktober vil Wonderful Copenhagens medarbejdere ikke være i stand til at svare på mail og telefonhenvendelser på grund af serverflytning, men den 1. november kan vi igen kontaktes.

Vi glæder os til at byde dig velkommen i Nørregade.

Vores nye adresse:
Wonderful Copenhagen