Wonderful Copenhagen A/S

Wonderful Copenhagen støtter hemmelige helte

Pressemeddelelse   •   Sep 20, 2010 09:41 CEST

Der er tid til at hylde mennesker, der går imod strømmen, forfølger drømmen eller kæmper for en sag. Heinrich Prisen uddeles i år ved et stort gallashow i Den Grå Hal på Christiania.

Et It-firma, der kun ansætter folk med autisme og Aspergers-syndrom.
En radiostation, der går imod mediestrømmen og stadig tør satse på indhold og langsomhed. Et projekt, der insisterer på at bekæmpe den hurtigst voksende forbrydelse i verden - trafficking.

Den 23. september hyldes nogle af samfundets ildsjæle ved et exceptionelt gallashow, der vender hierarkier på hovedet. Med statuetter og rød løber bygger Heinrich Prisen bro mellem kunst, kultur, erhvervsliv og politik.

Et mangfoldigt København
"Købehavn har kant og er fuld af mennesker, der brænder for deres sag, mennesker der tør være anderledes og samtidig har fingeren på pulsen. De er alle med til at bidrage til et mangfoldigt København, og det vil vi gerne støtte", Udtaler Martin Bender, der er Event- og kongresdirektør i Wonderful Copenhagen.

Udover prisuddelingen byder aftenen også på livemusik fra bl.a. Who Made Who og Kira Skov, der tager en speciel guest med. Arrangementet er åbent for offentligheden og billetterne kan købes via Billetnet.

For mere info: www.heinrichprisen.dk
Billetter: http://www.billetnet.dk/checkout/event.php?eventId=DGH2309