Zenji

Zenji Mobile bliver nu ClubM Partner

Pressemeddelelse   •   Jan 17, 2014 09:10 CET

Få gratis plejeprodukter, forkælelse og mobiltelefoni i ét.

Ja, du læste rigtigt. Danmarks nyeste mobilselskab, Zenji Mobile, er nemlig blevet partner med Club Matas. Det betyder, at Zenji Mobiles kunder, ud over de almindelige loyalitetsfor- dele, tjener ekstra point, der kan veksles til lækre cremer, tasker og mange andre eftertrag- tede produkter i Club Matas’ Pointshop. Samtidig vil medlemmer af Club Matas kunne sætte ekstra point ind på Club Matas-kontoen hver måned blot ved at skifte til Zenji Mobile.

Zenjis kunder kan allerede varme sig med en gratis chai-latte hos Baresso, efter, at de har sparet penge på januarudsalget i fx Magasin og Bahne, som er blandt Zenjis gavekortpartnere. Og nu er Zenji Mobile blevet partner med Danmarks største og meget populære kundeklub, Club Matas. Alle kunder hos Zenji kan derfor glæde sig til endnu en mulighed for forkælelse uden omkostninger. Tilsvarende kan alle medlemmer i Club Matas automatisk sætte point ind på Club Matas-kontoen hver måned ved blot at skifte til Zenji Mobile.

”Vi er glade for at have indgået samarbejde med Club Matas. Aftalen er noget helt særligt, fordi den også giver medlemmerne af Club Matas helt nye fordele. Vælger de at blive kunde hos Zenji, optjener de automa- tisk point på Club Matas-kontoen hver måned. Derfor kan de over 1,3 millioner glade Club Matas- medlemmer med fordel skifte teleudbyder til Zenji. For Zenjis kunder er Club Matas blot det seneste tiltag i det hastigt voksende udbud af loyalitetsfordele, som danner rammen om selskabets eksistens”, forklarer Sanela Jankovic, kommunikations- og marketingchef, Zenji.

Det handler om forkælelse og mobiltelefoni

Da Zenji Mobile - Danmarks nyeste mobilselskab - slog dørene op i november sidste år, var det med ambiti- onen om at forkæle og altid at sætte kunderne i højsædet. Produktet er enkelt; ét mobilabonnement, der indeholder alt, hvad man har brug for, til 200 kroner om måneden. Fri tale, sms/mms og 10 GB data samt et 100 kroners gavekort hver måned, gør det både nemt og dejligt at være kunde hos Zenji Mobile.

”For Zenji er det ret enkelt: Vores fokus er at forkæle kunderne. Hver måned takker vi vores kunder for at vælge Zenji ved at give dem 100 kroners bonuspoint, som kan konverteres til gavekort hos Zenjis populære gavekortpartnere som fx Zalando, Smartbox og nu også Matas”, siger Sanela Jankovic.

”Med Zenji Mobile som ny ClubM partner gør vi det nu endnu mere attraktivt at være medlem af Club Matas. Samtidig vil ClubM partnerskabet fremme mange danskeres kendskab til og interesse for Zenji, der passer godt ind i vores univers. Så der er på alle måder tale om en win-win situation”, siger Matas’ informationschef Henrik E. Johannsen.

Zenji er Danmarks nye teleselskab, og vi er ikke som de andre. Hos Zenji gør vi tingene på vores egen måde, så det er nemt og overskueligt at være kunde hos Zenji. Vi sætter pris på vores kunder og går ind for forkælelse. Vi er til at forstå og til at tale med. Vores fokus er 100 % på vores kunder. Vi lytter til vores kunder, og giver dem mere end de forventer. Zenji er ejet af teleselskabet 3, og benytter 3’s netværk. Du kan besøge Zenji på www.zenji.dk