Julegaveprognose: Her er hvad danskerne ønsker sig til jul

Pressemeddelelse   •   Dec 04, 2018 08:41 CET

Nyt tøj eller et gavekort. Det er danskernes hedeste juleønsker

1000 danskere har delt deres juleønsker med PriceRunner, og de er ikke i tvivl om hvad der er deres foretrukne gave juleaften. Den skal være enten blød eller flad.

Det viser PriceRunners årlige jule undersøgelse, der er foretaget blandt brugerne af www.pricerunner.dk . 1000 brugere har svaret på et spørgeskema og det danner grundlag for den 13. udgave af ”Det ønsker danskerne sig til jul”.

Ønskelisterne afslører, at danskerne – i lighed med de seneste år – stadig ønsker sig gavekort eller penge i julegave.

”Vi vil selv bestemme vores julegave. Derfor er gavekortet igen i år blandt de mest populære julegaveønsker. Vi vil sikre os at vi får den rigtige gave, og samtidigt gøre det nemt for giveren at give os det rigtige i gave. Der findes ikke noget værre end at få den forkerte gave juleaften eller være den, som gav en forkert gave,” siger Martin Andersen.

Han er direktør for Danmarks største prissammenligningstjeneste PriceRunner, der har mere end 1,6 millioner danskere, der hver måned fast bruger tjenesten til at finde produkter og sammenligne priser.

Hvis du synes at penge eller et gavekort er for kedeligt, så giver PriceRunners juleundersøgelse flere gode ideer til den perfekte gave. For eksempel indikerer juleundersøgelsen, at bløde pakker som tøj og sko samt de traditionelle elektronikgaver også vil falde i god jord til jul.

Det ønsker kvinder sig

1. Gavekort til shopping
  2. Tøj
  3. Smykker
  4. Gavekort til underholdning
  5. Mobiltelefon
  6. Gavekort til rejser
  7. Penge
  8. Parfume
  9. Sko
  10. Bøger

Se gaveforslag her https://www.pricerunner.dk/us/pricerunner/bo/arets-julegaver-til-kvinder-2018

Det ønsker mænd sig

1. Værktøj
  2. Tøj
  3. Penge
  4. Gavekort til rejser
  5. Gavekort til shopping
  6. Mobiltelefon
  7. TV
  8. Gavekort til underholdning
  9. Bluetooth lyd (Højttalere og Headset)
  10. Lyd (Hjemmebio,højttalere,hovedtelefoner)

Se gaveforslag her https://www.pricerunner.dk/us/pricerunner/bo/arets-julegaver-til-maend-2018

Her er Top 20 juleønsker

1. Tøj
  2. Gavekort til shopping
  3. Gavekort til rejser
  4. Penge
  5. Mobiltelefon
  6. Gavekort til underholdning
  7. Værktøj
  8. Sko
  9. Parfume
  10. Bøger
  11. Møbler
  12. Køkkenudstyr
  13. Tablet
  14. Smykker
  15. TV
  16. Lamper
  17. Køkkenmaskiner
  18. Bluetooth lyd (Højttalere og Headset)
  19. Bærbar PC
  20. Brugskunst

Se gaveforslag her https://www.pricerunner.dk/us/pricerunner/bo/arets-julegaver-2018

PriceRunner er den største uafhængige pris og produkt sammenligningstjeneste i Danmark med mere 1,3 millioner produkter.

Vi sammenligner priser fra 6.500 butikker i 27 lande, der alle leverer til Danmark. PriceRunner har samlet mere end 10 millioner besøg om måneden i de fire lande, som vi opererer i.

Vi hjælper millioner af forbrugere til at finde bedre produkter og samtidigt spare penge gennem køb til billigste pris. På PriceRunner kan du sammenligne produkter, priser, specifikationer, læse professionelle produkttest og brugeranmeldelser af produkter og butikker. Virksomheden har 117 ansatte på kontorerne i Stockholm, Sverige og Nykøbing Falster, Danmark.