Voldsom butiks vækst på PriceRunnner

Pressemeddelelse   •   Mar 15, 2018 08:13 CET

PriceRunner er Danmarks største online produkt- og prissammenligningstjeneste

Har du ”pricerunnet” det?

Findes det – så findes det på www.pricerunner.dk

På knapt et år er antallet af butikker, der kan søges produkter og priser på steget med 134 procent.

”Vi er på 12 måneder blevet mere end 2 gange større og vi har i dag et rekordstort antal butikker, som forbrugerne kan søge produkter og sammenligne priser på,” siger Martin Andersen.

Han er direktør for PriceRunner, der er Danmarks største online produkt og prissammenligningstjeneste med hovedkvarter i Nykøbing Falster.

Hver måned bruger mere end 1,6 millioner danskere tjenesten til at finde og sammenligne produkter og priser inden de handler.

”Vores vækst har været helt vild efter vi satte turbo på investeringerne i at gøre www.pricerunner.dk til en endnu bedre sammenligningstjeneste til gavn for forbrugerne,” siger Martin Andersen.

For knapt et år siden var der 2650 butikker, hvor der gennem PriceRunner kunne søges efter produkter og priser. Det tal er på relativt kort tid vokset betragteligt, og i dag er der hele 6210 butikker indenfor alle brancher, hvor forbrugerne kan ”pricerunne” produkter og priser.

Den kolossale vækst ses tydeligt på kontoret i Nykøbing Falster, hvor antallet af medarbejdere også er øget betragteligt. Den samme udvikling har det været på PriceRunners internationale kontor i Stockholm.

For kort tid siden lancerede PriceRunner en helt ny version af den populære online sammenligningstjeneste.

”Vi har bygget et komplet nyt system, der giver forbrugerne endnu bedre og hurtigere produkt- og prissammenligninger end de havde tidligere. Det er vores ambition med det nye PriceRunner at gøre det nemmere og hurtigere for forbrugerne at finde produkter og opdaterede priser,” siger Martin Andersen.

PriceRunner findes udover Danmark også i Sverige, Storbritannien, Tyskland, Østrig og Frankrig og har alene i Danmark og Sverige 110 ansatte.