​Bedste krydstogtsrederi 2016 - Royal Caribbean vandt Danish Travel Award

Pressemeddelelse   •   Okt 06, 2016 09:42 CEST

Royal Caribbean

Foran mere end 300 feststemte gæster i Cirkusbygningen i København, i går aftes vandt Royal Caribbean prisen som bedste krydstogtrederi med skibe til over 1.000 gæster i 2016

Omkring 1200 rejsende og 900 ansatte i rejsebureauer stemte på Royal Caribbean som bedste krydstogtsrederi i sin kategori i 2016.

– Dette er en rigtig dejlig anerkendelse af det konkrete cruiseprodukt vi tilbyder en stadig voksende andel gæster fra Danmark. Men det er en lige så stor anerkendelse af den fantastiske indsats rejsebureauerne og agenterne vi samarbejder med her i Danmark ligger for dagen, siger, Jacob Kock Plinius, Country Sales Manager for RCCL i Danmark.

Royal Caribbean arbejder kontinuerligt med at forbedre støtten til rejsebureauerne i Danmark, og at hjælpe dem med at sælge cruises og at øge omsætningen.

– Dette motiverer os til at arbejde endnu hårdere for at få danskernes øjne op for cruise som ferieform. Vi er ydmyge og stolte af at så mange af vores gæster, agenter og samarbejdspartnere har stemt på os og vi vil fortsætte med at arbejde hårdt for at blive endnu bedre i 2017, siger Jacob Kock Plinius.

I samme kategori, bedste krydstogtsrederi med skibe til over 1.000 gæster, kom Celebrity Cruises i år på en flot andenplads.

Mange nyheder i 2017

For første gang vil Royal Caribbean Cruise Lines have verdens 3 største cruiseskibe sejlende fra Florida; Oasis of The Seas, Allure of The Seas og Harmony of The Seas.

Harmony of The Seas vil efter en fantastisk sæson i Middelhavet, fra november 2016 sejle ud fra
Fort Lauderdale. Harmony of the Seas er verdens største og mest imponerende cruiseskib nogensinde. På skibet kan der nævnes nyheder som Ultimate Abyss - verdens højeste rutsjebane til søs som går hele 10 dæk ned! Og Splashaway Bay - en fantastisk vandpark for børnene.

Middelhavsæsonen vil endnu gang være med danskernes foretrukne favoritter.
Jewel of the Seas kommer til at sejle 7, og 9 nætters cruises ud fra Rom.
Rhapsody of the Seas vil lave 7 nætters sejlinger ud af Venedig sommeren igennem.
Og Freedom of the Seas vil lave 7 nætters sejlinger ud af Barcelona hele sommersæsonen 2017.

Og så vil Dubai igen være at finde på programmet hos Royal Caribbean, når Vision of the Seas, kommer til at lave 7 nætters cruises ud af spændende Dubai fra dec. 2016 - april 2017.

For yderligere information, kontakt venligst:

Jacob Kock Plinius, Country Sales Manager for Royal Caribbean i Danmark, mobil: +45 40 18 28 00, e-mail: jkock@rccl.com