Celebrity Edge lancerer unikke restauranter med Michelinretter

Pressemeddelelse   •   Mar 01, 2018 13:30 CET

Celebrity Edge, Tuscan - en af de 4 hovedrestaurantene

Med Celebrity Edge etablerer Celebrity Cruises en helt ny skibsklasse. Selskabet vil ændre deres gæsters cruiseoplevelse med banebrydende nyt design og teknologi. En af de vigtigste inspirationskilder er ønsket om at bringe oplevelsen af destinationerne tættere på gæsten.

Kulinariske madoplevelser med lokal inspiration
Celebrity Edge fokuserer på at gøre destinationsoplevelsen mere tilgængelig. Den samme tankegang følger den kulinariske filosofi. Selskabet stræber efter at give gæsterne en varieret og autentisk kulinarisk rejse. Destinationerne skibet besøger er vigtige, og hentes inspirationen fra det lokal køkken og lokale ingredienser. Dette danner grundlaget for de imponerende opskrifter.

Michelinkøkken
Køkkenets team af kokke og kulinariske fagfolk ledes af Michelinstjernekok, Cornelius Gallagher. Han har skabt de imponerende menuer ombord - med retter og smage fra alle verdens hjørner. Ikke bare har Edge løftet køkkenet til helt nye højder. Skibet kan også annoncere et øget antal spisesteder ombord, med 29 karakteristiske restauranter, caféer, barer og lounges at vælge imellem.

Unikke restauranter med intim atmosfære og upåklagelig service
Selskabet har også samarbejdet med anerkendte designere for at skabe unikke miljøer i restauranterne. Interiøret bliver et kompliment til de vidunderlige retter, som køkkenet serverer. For at skabe en bedre global oplevelse tilbyder Edge ikke kun én, men fire hovedrestauranter som alle er inkluderet i prisen. Alle med hver sin unikke og intime atmosfære. Servicen er som altid upåklagelig med en besætning, der er kyndige, personlige og genuint opmærksomme.

Ikke kun en hovedrestaurant - men 4 unikke, intime restauranter
De fire restauranter tilbyder regionalt inspirerede vine og kulinariske retter. Alle restauranter har signaturretter, der skiftes ud hver aften, ud over de mest populære klassiske retter, som altid vil være tilgængelige. Tilsammen tilbyder hovedmenuerne nu et større udvalg af retter end nogensinde før. Dette i kombination med et af de største udvalg af vine til søs, giver dig ubegrænsede muligheder for det perfekte måltid - hver eneste aften.

Celebrity Edge

• Den første sejlads vil være i Caribien den 24. november 2018
  • Skibet vil sejle 7 dages østlige og vestlige ruter i Caribien
  • Sommersæsonen 2019 sejler skibet i Middelhavet
  • Royal Caribbean Cruises Ltd er det verdensomspændende cruiseselskab som ejer Royal Caribbean International, Celebrity Cruises, Pullmantur, Azamara Club Cruises og CDF Croisières de France, samt 50 procent af TUI Cruises gennem et joint venture. Rederierne har totalt 41 operative skibe og 6 under konstruktion. Royal Caribbean Cruises Ltd tilbyder rejser til 460 forskellige destinationer over hele verden. Yderligere information er tilgængelig på www.royalcaribbean.com, www.celebritycruises.com, www.azamaraclubcruises.com, www.pullmantur.es, www.cdfcroisieresdefrance.com, www.tuicruises.com eller www.rclinvestor.com

Ved at indsende kommentaren accepterer du, at dine personoplysninger behandles i overensstemmelse med Mynewsdesks privatlivspolitik.