​Celebrity Revolution - Firmaet moderniserer sin flåde

Pressemeddelelse   •   Okt 13, 2017 15:00 CEST

Celebrity Cruises

Celebrity Revolution - Firmaet moderniserer sin flåde

Celebrity Cruises har startet en ny revolution med at lancere det nye og fantastiske skib - Celebrity Edge, og selskabet stopper ikke der. Revolutionen fortsætter, når Celebrity Cruises de næste 5 år investerer svimlende 400 millioner i modernisering af flåden til at forny Millennium- og Solstice klasse.

Celebrity Cruises har startet en ny revolution med at lancere det nye og fantastiske skib - Celebrity Edge, men selskabet stopper ikke der. Revolutionen fortsætter, når Celebrity Cruises de næste 5 år investerer svimlende 400 millioner i modernisering af flåden til at forny Millennium- og Solstice klasse. Celebrity Cruises nye skibe vil i de kommende år sætte en ny standard for cruiseferie med nye designkoncepter og ny teknologi.

Den store investering er lavet ud fra det, vi ved, at vores gæster sætter pris på og efterspørger. Vi ønsker at fortsætte vores position som et premium brand, siger Ellen Stebekk, Marketingc Manager Norden, Celebrity Cruises. Dette vil være den største modernisering, Celebrity nogensinde har gennemført, og sammen med lanceringen af vores nye Ship Edge vil dette sikre vores position som et luksusbrand på markedet.

Med Edge etablerer selskabt en helt ny skibsklasse. Skibet vil ændre cruiseoplevelsen med nyt banebrydende design og teknologi. De vigtigste inspirationskilder har været ønsket om at bringe destinationen tættere på gæsten, og en af de største nyheder vil være "Magic Carpet". Dette bliver en gigantisk bevægende glasveranda, der bevæger sig mellem dæk 2 og 16. Funktion og indhold ændres afhængigt af det dæk, hvor verandaen bruges. Selskabet har også fået hjælp fra internationalt anerkendte navne; Arkitekten Tom Wright, har designet nogle af verdens mest ikoniske bygninger og Kelly Hoppen, er en af de mest berømte og eftertragtede indretningsarkitekter i verden, sammen har de været ansvarlig for udformningen af eksteriør og interiør ombord.

Celebrity Cruises er kendt som en innovativ og trendsættende brand og Celebrity Revolution er et godt eksempel på at selskabet igen løfter luksusrejser og moderne luksus til et nyt niveau.