Cruiserederiet RCL udnævner ny Head of Sales i Norden

Pressemeddelelse   •   Aug 15, 2017 13:57 CEST

Royal Caribbean

Simen Opsahl er blevet ansat som ny Head of Sales for cruiserederiet RCL Cruises Ltd i Norden. Opsahl har lang erfaring fra forskellige salgsroller internt i RCL, samt tidligere erfaring fra andre velkendte rejseoperatører som blandt andet Globetrotter (Thomas Cook), og Wikstrøm Reiser.

Simen har 9 års erfaring fra forskellige leder- og salgsroller i RCL, og tiltrådte sin nye rolle som Head of Sales Nordic den 1. august. I sin nye stilling vil han have det overordnede salgsansvar for de tre brands Royal Caribbean International, Celebrity Cruises og Azamara Club Cruises i Norden. Han vil lede et team af sælgere, og selskabet beholder sin struktur med Country Sales Managers pr. land.

- Simens omfattende erfaring fra RCL og andre rejseoperatører gør ham rigtigt godt rustet til at styrke vores distribution og øge vores salg i Norden. Vi oplever en meget positiv vækst i det nordiske marked, og i et globalt perspektiv er vi en region som selskabet ønsker at satse på, siger adm dir Mats Jacobsson.

For yderligere information, kontakt venligst: Simen Opsahl, mob: +47 990 26 802, e-mail: sopsahl@rccl.com, eller GM RCL Nordic, Mats Jacobsson, e-mail mjacobsson@rccl.com