Musicalen Grease kommer på Royal Caribbeans nye skib Harmony of the Seas

Pressemeddelelse   •   Dec 04, 2015 10:39 CET

Oslo , 3 december 2015 - Rydell High School er på vej til Royal Caribbean. Broadway musicalen Grease intager scenen ombord Harmony of the Seas. Harmony of the Seas er rederiets nye længe ventede flagskib, som sejler i Europa sommeren 2016. Selskabet er stolte af at kunne opføre endnu en Broadway forestilling med favoritter som “Summer Nights,” “Greased Lightnin,” “Look at Me, I’m Sandra Dee,” “Born to Hand-Jive,” “Beauty School Dropout” med flere.

Grease er et show som passer alle aldre, de kendte sange vil garanteret få gæsterne til at rejse sig i sæderne siger Ellen Stebekk i Royal Caribbean. Som det første rederi med Broadway forestillinger ombord, er det også passende at vi er de første til at bringe Grease til søs.

Som en del af Royal Caribbeans prisbelønnede Broadway tilbud, kan gæsterne ombord tage del i forestillinger som: Queen med We Will Rock You ombord på Anthem of the Seas, historiefortælling om ABBAs tidløse sange i MAMMA MIA ! ombord på Allure of the Seas, en af verdens mest elskede musicals CATS, ombord på Oasis of the Seas, Saturday Night Fever ombord på Liberty of the Seas,og nu, Grease ombord på Harmony of the Seas.

Harmony of the Seas vil spænde over 16 gæstedæk omfatte 227.000 brutto registertons, favne 5.497 gæster fordelt på 2.747 kahytter. Oasis -klassen er en arkitektonisk vidunder hvor Royal Caribbean tilbyder et eksklusivt koncept med syv specialområder, med blandt andet Central Park, Boardwalk, Royal Promenade, Pool and Sports Zone, Vitality at Sea Spa og Fitness Center, show & underholdning og børneklubber. For mere information om Harmony of the Seas, besøg RoyalCaribbean.dk /Harmony of the Seas. Skibet vil sejle fra Barcelona hver uge sommeren 2016.