​Verdens hurtigste internet

Pressemeddelelse   •   Maj 04, 2016 11:09 CEST

Tidligere har muligheden for internet til søs været begrænset, ikke mindst for enhurtig opkobling. Nu tilbyder Royal Caribbean højhastigheds WiFi på alle sine skibe. Rederiet har investeret i egen satelit, som skal sørge for at hastigheden matcher det du har hjemme, selvom du er langt fra land. Dette kalder vi VOOM. Og det tilsvarer 4G i Danmark.

Del dine ferieminder direkte på Facebook, Snapchat og Instagram! Gå ikke glip af ynglingsserien på Netflix/Viaplay og lyt til dine favoritspillelister på spotify. Del morsomme og minderige øjeblikke på Facebook og Instagram. Du kan også holde kontakten med dem derhjemme på Facetime, Skype, SMS og e-mail. Lige så hurtigt som var du hjemme.

Verdens hurtigste WiFi til søs
VOOM har tidligere kun eksisteret på Royal Caribbeans største skibe. Nu tager det innovative rederi udviklingen endnu længere ved at tilbyde højhastigheds WiFi på selskapets 24 skibe. Prisen for opkobling kan sammenlignes med flere landbaserede hotelresorts.

Vælg mellem to internetpakker:
• For dig som vil surfe, dele ferieminder på sociale medier og holde dig opdateret på mail: VOOM-pakke fra $12.99 pr. enhed/ pr. dag. For flere enheder tilbydes en reduceret pris.

For dig som både vil surfe, streame filme og musik fra Netflix og Spotify samt videochatte via Skype: VOOM-pakke fra $17.99 pr. enhed/ pr. dag. For flere enheder tilbydes en reduceret pris.

_____________________________________________________________________________________

For yderligere information, kontakt venligst:
Marketingschef i Norden Ellen Stebekk, mobil: +47 93 09 06 08, e-mail: estebekk@rccl.com
Se også: www.royalcaribbean.com

Royal Caribbean Cruises Ltd. er et norskt-amerikanskt rederi som ejer og driver Royal Caribbean International, Celebrity Cruises, Azamara Club Cruises, Pullmantur, CDF Croisières de France og 50 % af TUI Cruises. Rederierne har sammenlagt 43 skibe i trafik og to under konstruktion.