Claus Holm har været chef i Rebild Kommune siden 2009 og har dermed et stort kendskab til organisationen. Foto: Rebild Kommune.

​Claus Holm ny chef for Center Sundhed

Direktionen i Rebild Kommune har besluttet at udpege Claus Holm som ny chef for Center Sundhed.

Claus Holm er velkendt i Rebild Kommunes organisation, hvor han har fungeret som chef i en række år. Først som chef for Borgerservice fra 2009 til 2013 og siden 2012 som chef for Center Kultur og Fritid – i en overgangsperiode for begge centre. Derudover har Claus i en periode haft ansvaret for Center Arbejdsmarked og Borgerservice.

En erfaren chef

Center Sundhed får dermed en særdeles erfaren chef, med et dybt kendskab til hele organisationen, allerede første dag han sætter sig i den nye chefstol. Kommunaldirektør Jes Lunde er da også rigtig glad for at Claus Holm har sagt ja til at overtage stillingen:

- Jeg kender jo Claus som et menneske der i høj grad har vist sit værd som chef, både overfor med-arbejderne og i samarbejdet med direktionen. Han har altid sikret en god udvikling af kvaliteten i opgaveløsningen og samarbejdet med det politiske niveau, og han har altid fokus på det tværfaglige samarbejde. Jeg glæder mig til at fortsætte det gode samarbejde med Claus i stillingen som sundhedschef, slutter Jes Lunde

Claus Holm begynder i stillingen den 15. maj.

Konstitueret chef for Center Kultur og Fritid

I Center Kultur og Fritid konstitueres en ny chef fra 15. maj og frem til årsskiftet. Det bliver Bolette Abrahamsen Toft der p.t. er teamkoordinator i Fællescenter Sekretariat.