Efter Vores Avis' konkurs overvejer Rebild Kommune hvordan informationer bedst formidles til borgerne. Indtil videre står alle muligheder åbne.

In​gen trykt annoncering i den kommende tid

Da Vores Avis er gået konkurs, vil der i den kommende tid ikke være trykte annoncer fra Rebild Kommune i ugepressen. Det betyder dog ikke at annonceringen stopper.

Annonceringen fortsætter skam, men blot på nogle andre kanaler. Det vil forsat være muligt at læse alle annoncer på kommunens hjemmeside hvor man finder et link på forsiden. Se mere på rebild.dk/info

Desuden opfordrer kommunen alle til at følge med på kommunens facebookside. Ikke alle annoncer bringes der, men til gengæld er der en lang række andre relevante informationer. Også mange der aldrig finder vej til avisernes spalter.

Desuden kan alle interesserede læse kommunens pressemeddelelser på mynewsdesk.com/dk/rebild. Her er der også mulighed for at abonnere på pressemeddelelserne, så der kommer en mail når der sendes nyt ud.

Overvejer næste skridt

Rebild Kommune har de seneste år haft en aftale med Vores Avis om den ugentlige trykte annonce. Efter avisens konkurs, vil kommunen overveje hvordan den i fremtiden bedst holder borgerne informeret. Det er endnu uvist om man vil finde en ny samarbejdspartner til ugentlig, trykt annoncering, eller om man vil gå helt nye veje. Kommunen holder alle muligheder åbne.

Følg med på kommunens hjemmeside og facebookside.

---------------------