Beskyt din indkøbskurv med smarte trække!

En stor kurv kræver god trække!

Nu er det tid til at stoppe bekymre sig om regn og dårligt vejr under rejsen, trække til VISTA og CRUZ kurve er her endelig!

Takket være den vandafvisende trække til holdes din pakning ren og tør, selvom vejret ikke er optimalt.

Med åbninger på både for og bag, kan du nemt få adgang til dine ejendele.

Fordelene ved trække af indkøbskurv:

• Beskytter dine varer i indkøbskurven
  • vandafvisende
  • Åbninger både bagud og foran i indkøbskurven
  • Passer til modeller fra 2015 -2019

Pris: 349 DKK i butik

UPPAbaby er en innovativ amerikansk virksomhed med en mission: at skabe babyprodukter af høj kvalitet, der imødekommer livets behov som ny forælder, mens de appellerer til din smag og stilfølelse. UPPAbaby lykkes med dette takket være årtiers erfaring inden for børns produktindustri. Vi henter også inspiration fra vores liv som småbarnsforældre. Vi stræber efter måder at gøre vores klapvogne og babyprodukter lettere, smartere, mere brugervenlige og endnu sjovere. Vi undersøger, hvordan vi kan forbedre barnets komfort og sikkerhed samt komfort og udseende hos forældrene. Vi udfordrer endda det kønsneutrale udseende af de fleste babyprodukter gennem stilfuldt design og en mere sofistikeret og moderne stil. UPPAbaby stræber efter at give dig den personlig service og kundepleje, som du forventer og fortjener.

• uppababy

• Hovedstaden