Renault Kick Off 2018 - Årets Renault Værksted Keld Hansen

Årets Renault værksted 2018

Keld Hansen Frederikssund opnåede for 3. gang den ultimative hæder da priserne blev uddelt til Renault Kick Off 2018. At være Årets Renault værksted er en eftertragtet titel og samtidig måske den sværeste at opnå. Men imponerende højt og stabilt niveau og tilfredse kunder er ikke til at komme udenom. Renault Danmark ønsker Keld Hansen og hele teamet stort tillykke med titlen – endnu engang.

Administrerende direktør i Renault Danmark Anders Gadsbøll uddelte prisen til Keld Hansen Bil med følgende begrundelse.

”Mens andre prisuddelinger er afhængige af eksperternes subjektive bedømmelser, er titlen som Årets Værksted baseret på en eneste ting – nemlig kundernes dom. Hvor tilfredse er de? Og jeg kan uden at ryste på hånden sige, at de kunder, der kommer på Keld Hansens værksted er Danmarks mest tilfredse. Derfor er det jo selvfølgelig en kæmpe fornøjelse at kunne overrække diplomet, hvor der sort på hvidt står, at Keld Hansen Bil er Årets Værksted 2018. Vi er stolte og glade over at have så dedikeret en samarbejdspartner og ambassadør for vores mærker. Vi tror i har knækket koden til at have en god forretning som kunderne vælger til – og det formår i at gøre så godt, at det fortjener en titel som Årets Renault Værksted”

Det er tydeligt at glæden hos Keld Hansen og alle medarbejderne er stor.

”Især stoltheden får os til at kæmpe lidt ekstra i hverdagen og motivationen det giver at vinde denne pris er noget vi fortsat vil bygge vores forretning på” fortæller en glad og overvældet Keld Hansen.

Det er 3. gang titlen ender i Frederikssund men generelt ligger rigtig mange værksteder i toppen af kundetilfredshed ”så ved vi at vi er på rette vej” fortæller Eftermarkedschef hos Renault Danmark Lasse Petersen.

Mere information fås hos:

Presse: Søren Ignaz, Telefon 2464 3941 eller email soren.ignaz@renault.com

www.renault.dk eller www.khbil.dk