Renault Kadjar på en alternativ vej

For ikke så længe siden i en ikke så fjern galakse ….

Star Wars og Renault fortsætter samarbejdet, der har været medvirkende til at skabe en ny type hype omkring det franske bilmærke. I forbindelse med den nye film er der derfor skabt nye spændende fan-oplevelser som skal aktivere kunder i alle aldre. Over hele Europa afholdes konkurrencer med fede præmier, der frigives eksklusive klip og nyt VR materiale er en del af en større kampagne, hvor Renault bidrager med lidt action. Det er Disney i samarbejde med Lucasfilm og Publicis Council, der har stået for kampagnen, der fra ultimo april fortsætter til midt på sommeren.

Og en naturlig del af at være samarbejdspartner på ”Solo: A Star Wars Story” er naturligvis storladne eventyr. I den nye film ser vi Han Solo drevet af sin vante stålsatte vilje møde sin gode gamle co-pilot Chewbacca. Takket være Renault Kadjar´s køreegenskaber som fx 4hjulstræk, automatisk nødbremse og blind-spot warning opfordrer kampagnen enhver til at lade viljen vise vejen til nye eventyr.

”Det er en rigtig god mulighed for Renault til at kommunikere med den kæmpe målgruppe som Star-Wars universet besidder og vi ser mange relevante sammenfald i forbrugernes interesser. Fx spiller Kadjar en hovedrolle for Renault i vores kampagne omkring Han Solo og det er fordi den appellerer godt til familier, der ønsker en hverdag med lidt eventyr og oplevelser” forklarer Head of marketing Christian Mark fra Renault Danmark.

Udlev din “Solo: A Star Wars Story” drøm med Renault. På digitale platforme udviklet til individuelle oplevelser vil man via VirtualReality klip 2 uger før premieren se specielle pre-view klip fra filmen.

Renault Kadjar holder klar hos landets 58 forhandlere – klar til at tage dig en alternativ vej. Kadjar kan privatleases via www.renault.dk til en pris på kun 3.495 kr. pr. måned med en udbetaling på 9.995 kr. Join the force.

Oplev seneste om STAR WARS universet og teleporter dig selv via www.renault.fr/star-wars

For mere information kontakt:

Presse- og kommunikationschef Søren Ignaz – soren.ignaz@renault.com og 2464 3941.