Gå til indhold
Billede ovenfor: Originalversionen af Nordic Pocket Saw med grønne håndtag og taske.

Roswi skærper outdoor-sortimentet med smarte kædesave fra Nordic Pocket Saw

Roswi AB bliver den nye distributør for Nordic Pocket Saw i Sverige, Danmark og Finland. Roswi udvider dermed det allerede skarpe outdoor-sortiment med kraftige kædesave. Nordic Pocket Saws innovative kædesave findes allerede i 23 lande og har i løbet af kort tid vundet mange udmærkelser, blandt andet takket være det smarte design.

Billede ovenfor fra venstre: Oscar Strindhagen fra Nordic Pocket Saw og Michael Carlander hos Roswi.

Nordic Pocket Saw i korte træk

Virksomheden blev grundlagt i 2015 af to barndomsvenner, som sammen ønskede at udvikle en effektiv kædesav, der var let at pakke ned, tage med og benytte, når man kunne tænkes at have behov for at save. Dette blev grundlaget for Nordic Pocket Saw og den innovative sav, som blev til tre forskellige modeller. Saven findes i versionerne OriginalPremium og X-Long. Den populære sav har en bred brugergruppe bestående af alt fra outdoor-entusiaster til militær og redningstjenesten med flere.

Laboratorietestet for barske nordiske forhold

Kædesaven blev udviklet med det mål at gøre livet lettere for alle, der elsker friluftsliv. Det var også vigtigt for grundlæggeren Oscar Strindhagen og kollegerne hos Nordic Pocket Saw, at produktudviklingen skete sammen med brugeren og med hensyntagen til de store udfordringer, vores nordiske natur stiller. For derefter at sikre, at produktet virkelig levede op til alle de høje kvalitetskrav, var laboratorietest et must.

En innovativ kædesav, der holder hele vejen ind i mål

"At vi kan stå bag vores produkt fra start til mål er utroligt vigtigt for os. Vi stiller høje krav til funktion, design og kvalitet, hvilket også betyder, at vi skal sikre, at vores kædesav lever op til alt dette, når brugeren står derude med produktet i hånden og regner med at det holder, hvad vi har lovet. Med få reklamationer, mange positive bedømmelser og en mængde fine udmærkelser tyder alt på, at det er lykkedes for os", siger Oscar Strindhagen.

Michael Carlander, produktchef hos Roswi, tilføjer: "At til og med militærenheder benytter denne kædesav, er mere end blot en god bedømmelse. Hele konceptet med Nordic Pocket Saw er imponerende, passer perfekt ind i vores sortiment, og vi har allerede fået mange positive tilbagemeldinger fra vores kunder."

Vil du vide mere om Nordic Pocket Saw? Læs mere her.

Roswi er grossist og importør af kvalitetsprodukter inden for køkken, sport, fritid og friluftsliv. Under det samme tag samler Roswi nogle af verdens førende mærker. Produkter, der både er flotte og perfekte i deres funktion. Alt er omhyggeligt udvalgt og testet af virksomheden.

Blandt de kendte mærker finder man SCARPA, Darn Tough, Maglite, Patagonia, Biolite, Cabeau og andre. Mere information om mærker repræsenteret af Roswi findes på www.roswi.dk.

Kvalitetsprodukter for køkken, sport, fritid og friluftsliv

Blandt de kendte mærker finder man SCARPA, Darn Tough, Maglite, Patagonia, Biolite, Cabeau og andre. Mere information om mærker repræsenteret af Roswi AB findes på www.roswi.dk.