Den stigende datamængde kræver fleksible konstruktioner

Pressemeddelelse   •   Aug 14, 2017 10:00 CEST

Roxtec-tætningsløsninger sikrer topsikkerhed og beskytter de mange banebrydende datacentre og serverhaller mod brand-, vand- og luftlækage for at sikre en uafbrudt drift. Tætningerne hjælper dig med at styre anlæggets klima og kan bidrage til lavere omkostninger ved afkøling. De åbne tætninger giver ekstra kapacitet til den støt stigende datamængde og de dermed voksende datacentre - ikke mindst i Danmark.

Datacentre er et af de steder, hvor der stilles virkelig høje krav til sikkerhed – og derfor er vi stolte af, at der er anvendt brandgennemføringer fra Roxtec i et imponerende svensk datacenter. Læs mere her

Få yderligere information her

Læs mere om vores forretningscase i USA  her

For yderligere information kontakt : Lasse Kohrtz, Segment Manager, Infrastructure & Industry,