Hvordan forholder Roxtec Denmark sig til Covid-19

Pressemeddelelse   •   Mar 24, 2020 11:29 CET

Roxtec følger fortsat nøje med og reagerer på Covid-19-udbruddet på alle vores markeder. Vi følger grundigt råd og forskrifter fra regeringer og sundhedsmyndigheder på globalt og nationalt niveau. Da hele vores kerneområde omhandler sikkerhed "Roxtec - Protecting life & assets", indbefatter dette også vores medarbejders og vores kunders interesse.

I dag er størstedelen af vores globale forsyningskæde stadig ikke påvirket, og alle vores produktionssteder og leverandører er stadig i drift. De afbrydelser, vi hidtil har fundet, er blevet afhjulpet. Transport af varer til og fra Sverige vil dog være en udfordring, da landene indfører strengere grænsekontrol, og tilgængeligheden af land-, luft- og søfragtmuligheder reduceres.

Læs mere her og hold jer gerne opdateret her, hvor du kan finde opdateret information. Vi er som sædvanlig til rådighed dagligt og kan kontaktes via email, telefon samt Teams. Du finder os her