Kom og mød os på Ajour 2019

Pressemeddelelse   •   Nov 06, 2019 16:13 CET

Du finder os på stand 3409, og vi glæder os til at mødes og få en snak med dig. Her kan vi tage en snak om tætninger omkring metalrør, hvis svejsning ikke er løsningen. Mange kundecases viser, at man kan spare tid ved anvendelse af fx. Roxtec SPM™, som er klasse A godkendt, tåler kortvarigt vandtryk op til 1 bar og gastryk på 0,67 bar.

En anden nyhed er Roxtec UG™- en unik tætningsløsning, som er nem at montere, selv i miljøer med rindende vand. Roxtec UG™ opfylder krav til konstant vandtryk på op til 0,3 bar.

Vil du gerne mødes med os? Så book os allerede nu! Vi ser frem til nogle udbytterige dage. Vedr. Roxtec UG™ kontakt Lasse Kohrtz, Segment Manager, Infrastructure & Industry på +45 42 68 66 36 eller email: lasse.kohrtz@roxtec.com Har du spørgsmål til Roxtec SPM™ kontakt venligst Trine Gram, Segment Manager, Marine & Offshore på +45 2890 4153 eller email: trine.gram@roxtec.com