Mød os på Automatik 2018 den 11.-13. september

Pressemeddelelse   •   Aug 17, 2018 13:00 CEST

Onsdag den 12/9 kl. 12.30-14.00 afholder Roxtec Denmark et produktseminar på Automatik Messen 2018. Vores fagekspert Mikael Grud vil vise, hvordan den effektive forebyggelse af systemnedbrud kan udføres. Der vil ligeledes være god anledning til at få svar på en masse fagspecikke spørgsmål, da vi er repræsenteret fra flere segmenter.

Bemærk at der er begrænset antal pladser efter først-til-mølleprincippet. Kontakt din Segment Manager Trine Gram: trine.gram@roxtec.com / Marine & Offshore / Mobil +45 28904153 eller
Lasse Kohrtz: lasse.kohrtz@roxtec.com / Infrastructure & Industry / Mobil +45 4268 6636

Praktisk info

Sted: Automatik Messen 2018, Brøndby Hallen, lokale: Allan Simonsen